vesle linselus Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 kjenner meg utslitt og trenger hjelp..... snuppa mi er verdens herligste, ikke misforstå, men jeg kjenner at nå går det snart ikke lengre... vi har problemer med soving. vanskelig/nesten umulig å falle til ro, våkner "hele" tiden - gråter, og herkommer det verste: raper hele tiden!!!! raper tre timer etter ett måltid. det er dette som plager henne - kjenner noen til noe liknende? Hun raper selvfølgelig etter hvert måltid tre og fire ganger, og virker ellers svært fornøyd.. har hørt med helsestasjonen, de sa jeg måtte være glad for at jeg hadde et aktivt barn... , merkelig å svare sånn, så jeg tror de bagateliserte problemet. Jenta mi er nå snart sju mnd, og vi våkner flere ganger om natten, masse luft natt og dag, og veldig vanskelig å roe.. har hatt mistanke til kiss, og prøver nå kiropraktor... hittil ingen virkning. noen som kan komme med noe tips? hilsen en trøtt og frustrert mamma.
Makko med to små gutter Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Vi hadde luftproblemer i andre enden. Gikk til naprapat, og fikk massasje øvelser. -Ble en helt annen unge på få dager :-)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Visst babyen har mageknip/luftsmerter i magen kan du: koke opp 1 dl vatn og ha i 2 ss sukker. avkjøl til ca 37-40 grader. visst babyen er 7 mnd kan den få 2 ss med det, men prøv med 1 først. ditta ska hjelpe. Har hjålpe lillegutt her i allefall, han er snart 3 veke og får ei lita ts. eg fekk tipset av ei venninde som og har baby, ho hadde fått tipset fra helsestasjonen her som vi bur.
reenie Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Vesla her i huset hadde også mye luft i magen!vi bruker mye buddha stillingen til å rape,da kommer alt opp! ellers er det fint å gi en teskje avkjølt ammete før hvert måltid,i tillegg til å drikke noen kopper selv pr dag! jeg måtte i tillegg slutte å spise/drikke : melk,løk,juice,epler,kål osv osv! har du sluttet med slike matvarer?mange barn som får vondt i magen av dette!men heldigvis så går det seg til etter hvert,men noen små mager trenger lengre tid! Føler med deg!ikke gi opp! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå