Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hva gjør dete iforhold til ferie dette året? Tar dere ferie ut før permisjonen? Permisjonen min begynner ca 9.mai. kan jeg da ta ferie 5 uker før dette? for jeg har vel krav på det?...
Trinidad33 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Ja, du har krav på å ta ut 5 ukers ferie. Du kan også ta ut ferien din seinere i låpet av året og dermed forskyve permisjonen med de ukene du tar ferie. Da får du jo lenger tid hjemme med barnet hvis du ønsker det.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 hei jeg er sykemeldt. har jeg da krav på ferie?? og søker man da om dette på nav??
Mathilde og mini Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg begynner min permisjon helt i slutten av april. Har termin 16.mai. Min samboer starter sin ferie i juni, han tar da 5 uker. Når de fem ukene er over, tar jeg seks uker ferie (6 uker er egen avtale med arb.giver) og da tar samboeren min sine 6 uker permisjon. Så vi har ukesvis sammen i sommer.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Vet dere hvordan dette er for lærere? Vi har jo alltid ferie i juli. Må vi ta ferieukene våre i juli når vi er i permisjon og? Betyr dette at hvis du skal ha 80% lønn i 48 uker pluss pappaperm, så får mor 52 uker tilsammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå