elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 vi har hatt faste rutiner på han siden fødsel, å han har stort sett sovnet med en gang i sin egen seng. men nå i jula har det blitt litt tull med rutinene og alt gikk galt.... vi har omsider fått inn rutinene igjen, legger seg 20.00 og vi vekker han 07.00-dette har gått helt fint=) men så har det seg slik at etter han har sovet en time i senga (for natta) så vokner han, er stuuuuuptrøtt men får ikke til å såve mere. (alle ettermidagsduppene er unnagjort og han sover ikke etter 17.00) så ligger han da å griner til han blir tett i nesa, så da passer ikke smokken lengere heller. vi har prøvd å latt han grine, men etter mange kvelder på rad å han griner flere timer så går ikke dette lengere heller. (vi har flere barn i huset som skal såve) han sovner hvis jeg tar han opp med dyna rundt han, men vokner straks jeg legger han ned i senga, han sovner i vår seng, men vokner hvis vi flytter han over. vi syns han skal sovne og sove hele natta i sin egen seng!!! hvis vi tar han opp, er han våken til 12-1 tiden på natta, å det gjør han ingenting om vi vekker han kl 7 dagen etter... hva er det han driver med egentlig? hører det alderen til eller er det bare stahet? noen suuuper suuuper tips å låne meg??
lille_mille Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 hmmm, det kan ikke være seperasjonsangst da? Eller bare det at han rett og slett veit at hvis han holder ut lenge nok så tar dere ham opp... Skjønner godt at du ikke orker å høre ham gråte i timesvis. Snuppa her er 8mnd og sover i sin egen seng, men har også noen ganger våkna etter 1time og grått. Da hjelper det som regel å bare sitte ved senga hennes til hu sovner, går som regel max 10min. Min erfaring er at alt går i bølger når det gjelder sånne små. Antagelig bare en fase som går fort over. Dessverre ingen gode råd fra meg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå