Gå til innhold

Så mange modige kvinner!

dinadina

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre hatt tilhold her inne siden MA-en min i desember, og midt oppi min egen sorg - så er jeg nødt til å bøye meg i støvet over alle dere sterke kvinner der ute! Flere av de opplevelsene og skjebnene jeg har lest om her inne, er helt hjerteskjærende.

Jeg føler meg veldig alene med min sorg, men her inne kan jeg dele med dere - og samtidig få fokus bort fra min egen situasjon. Jeg er jo tross alt "heldig"; det var ikke noe dramatikk da MA-en ble oppdaget (ingen store blødninger), utskrapningen gikk greit, og jeg kunne reise hjem til to flotte barn som hver dag hjelper meg til å tenke på noe annet. Likevel føler jeg at mine innlegg blir mottatt like inderlig som de som tilhører dere som har hatt det mye tøffere enn meg.

Det betyr mye. Takk for at dere inspirerer meg til å se fremover!

Det vil bli bedre. Etter hvert.

Fortsetter under...

Det var virkelig koselige ord fra deg! Enig med deg om at det er en ensom sorg dette her, godt å dele med andre som har opplevd det samme. En hver historie er sterk for meg, for det er uansett en subjektiv opplevelse hvordan man opplever sorgen og det å miste. Lykke lykke til videre og vi snakkes!

God klem

Må si meg helt enig med deg! Snakker man om det med noen andre er man liksom litt "sytete", her blir man tatt godt i mot og man kan snakke om hva man har på hjertet og få gode svar tilbake. Jeg er så heldig at jeg har 3 herlige barn fra før, men det å miste en var langt verre enn jeg trodde... Det er så mange drømmer som blir knust i samme slengen liksom. Jeg gleder meg litt til jeg ser lettere på det, nå om dagen er det veldig tungt og jeg gråter for det minste, og mitt aller største ønske er at mannen vil bli med på å prøve å lage en ny spire. Hva som skjer der er ikke godt å si, spire nr 4 var langt fra planlagt, ble gravid med kondom, men kanskje, kanskje?? *håper inderlig* Sikkert teit å håpe så fælt også, for om det viser seg at han ikke vil så blir vel det en dyp sorg også :S Hadde man enda klart å tenke litt realistisk, men det er visst veldig vanskelig om dagen...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...