Gå til innhold

Til Curly-mor

dinadina

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fant spørsmålet ditt om smertene jeg hadde etter utskrapningen.

Jeg hadde egentlig flere typer smerter. Det kjentes ut som om livmoren var hoven og øm, og som om det var stikninger i eggstokkene. I tillegg hadde jeg konstante luftsmerter, som gjorde at jeg gikk delvis bøyd i minst et par uker.

I tillegg hadde jeg vondt i forbindelse med dobesøk - jeg måtte liksom slippe litt etter litt.

Etter to uker hadde jeg en ny innvendig ul uten at de fant noe galt. Legen valgte likevel å sette meg på en kur hvor hun kombinerte pencilin og smertestillende, i tillegg til at jeg ble sykemeldt ut den uka - og da uka var godt var jeg mye bedre.

Fortsetter under...

Åh! Tusen takk dinadina! *klemme på* Jeg tror jeg skal ringe legen i morra, jeg er så slapp og trøtt at det er en gru. Livmoren min kjennes også hoven og øm ut, og eggstokkene "stikker" litt innimellom også... Syns det er lenge å vente til tirsdag med sjekk egentlig, så jeg bør vel kanskje ringe direkte til ahus i stedet for.. *grubler* I tillegg har jeg mest vondt om kveldene nå, har ikke akkurat lyst til å knaske forte hver kveld heller, blir jo så susete av de...

Klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...