monca*84*j12 Skrevet 9. januar 2009 #26 Skrevet 9. januar 2009 Helt enig med Babysjuk... Eiril er mitt favoritt jente navn og det skal min datter hete den dagen jeg skulle være så heldig og få en.. Ellers liker jeg Olea Othilie Yrja Tora Iben Eileen Eira Jupp, det var mine forslag=)
LilleBebinMammanSin Skrevet 9. januar 2009 #27 Skrevet 9. januar 2009 Ella syns jeg er litt anneldes:)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 9. januar 2009 #28 Skrevet 9. januar 2009 Om jg får en datter skal hun hete saga. gubben har ikke mye han skulle sagt der. Men Janita er jo et spesielt navn da
wirre;o) Skrevet 9. januar 2009 #30 Skrevet 9. januar 2009 Berentine Signhild Romia Nadine Estelle Øygunn Øyvor Snefrid Iv
Zeke Skrevet 9. januar 2009 #31 Skrevet 9. januar 2009 kaja kate helle runa er nydelig navn thale tårånn
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #32 Skrevet 11. januar 2009 Takk for kjempemange fine navn!! Er noen jeg kunen tenke meg der, må se om mannen kan bli med på dem.. Jeg elsker Luna..men mannen sier nei........... (((( Mira og Kira er kjempefine også, og kirja! Olena også. Så slitsomt noen ganger å måtte bli enig med han gubben assa Sist gang sa han ja til ETT navn, og det likte heldigvis jeg best også.. Skal kopiere lista og lagre den på word og teeenke..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. januar 2009 #33 Skrevet 11. januar 2009 en jente i bhg til datteren min heter Isa, synes egentlig at det er ganske kult. la i hvertfall merke til det på en positiv måte.
Bebisslykke Skrevet 12. januar 2009 #34 Skrevet 12. januar 2009 Min datter heter Kiara (Helen) og får jeg en jente til skal hun hete Ella . Jeg får en gutt denne gangen da, og det står mellom Lukas og Ian. De fleste syns Kiara er helt nydelig, mens ofte den eldre generasjonen syns det er navn som må tygges på. Lykke til!
Tertitt Skrevet 12. januar 2009 #35 Skrevet 12. januar 2009 Vivil Det heter datteren min. :-) Ellers så synes jeg Embla er fint.
Amazing Skrevet 12. januar 2009 #37 Skrevet 12. januar 2009 Mange fine og spesielle navn her! Noen andre forslag: Amina Amine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå