Gå til innhold

Vi skal spise raklett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag får vi besøk av venner, og vi tenkte å lage raklett! Hva steker dere på rakletten, og hva slags tilbehør bruker dere? Greit med litt input og nye ideer!! :)

Skrevet

Har aldri laget til selv, men poteter, god ost, ikke vanlig Norvegia liksom. Tror vi fikk bl.a sveitserost. Vertinnen hadde laget noen små sterke kjøttboller, det var godt.. Bacon og div grønnsaker.

Skrevet

Oppskåret kjøtt og kylling, baconbiter, champignon og andre grønnsaker, vispet egg med salt og pepper så mnkan lage sine egne små omeletter:) Ost til gratinering.

Det var det jeg husket. Har ikke spist raclette på mange år.

Skrevet

Har aldri smakt det. Skulle ønske jeg hadde det:)

Skrevet

Yes, skjønte det ville være nyttig å spørre dere damer!! :) Kjøttboller, bacon og omelett var nye ideer som jeg definitivt kommer til å bruke! Morsomt med noe nytt!

Tenkte å bruke kylling og elgkjøtt, god ost til gratinering, squash, champignon, mini-mais, tomat, paprika og rødløk. I tillegg skal vi ha fløtepoteter, peppersaus og en saus bygd på bretagne kyllingsaus, en enkelt salat og focaccia. Ååå, som jeg gleder meg... :)

Til dessert blir det sjokoladefondant og vaniljeis!! :)

Skrevet

Hei vi har igrunnen det sammen hver gang som vi liker:) hadde gjester på lørdag og det falt i smak:) Marinert scampi ( olje hviløk, chilli og salt) kylling og biff. Og ridderost . Knorr sitt grillkrydder er et must:) gir veldig god smak oppå osten. Lager gresk dressing og god salat og heinz sin hvitløk saus ! Steker bagetter og legger kjøtt oppå og topper med osten og evt krydder. Scampien dipper jeg i heinzen:) Ble vedig sulpen nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...