tittentei... Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Min får brød litt her og der,men ellers bare grøt enda.Men han bruker så lang tid på en 1/2 skive.Han spiser ellers bra og er en stor gutt.Ikke mye han spiser,så vil han ikke ha mer.Men prøver jeg grøt eller noe annet,så vil han ha det selv om han har spist litt brød.Virker som han ikke gidder og spise:)..Grøten går fortere.Men spiser deres mye brød?
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 1-2 brødskiver frokost, lunsj og kvelds han er 16mnd da, men vi har hatt det slik i ca en måned Mini var litt treg i begynnelsen, men bare å gi han brødskive til de måltidene dere har litt god tid, så kommer det seg fort
noLadyjustME Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Mini her er 18 mnd, og kan spise fra 2-6 skiver..hehe, høres mye ut, men det er jo uten skorpe, og som regel er det ca 2-3 skiver pr måltid..Veldig glad i mat
tittentei... Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 okey.takker får svar:) Jeg får bare prøve med mer brød.Han tygger mest ikke.Alt skal mest bare gli ned,hehe.Når gutten min var 1 år,måtte han bare ha 6mnd middag.Hva det klumper i,så ville han bare brekke seg og spy det opp.Er bedre nå da.Men han liker brød,men bruker lang tid på en liten bit.Min er glad i mat.STOR gutt,men må ha mesten alt fin-most.
noLadyjustME Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja men da kommer det nok skal du se..har hørt om flere småtisser som syns det er litt mindre godt med klumper, er sikkert så uvant Mange som spiser 6mnds middag leenge visst, så er sikkert like vanlig d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 lillegutt her i huset er 16 mnd og spiser ennå lite bröd. vi har prövd i det siste med brödskive til frukost men han er ikke så veldig interessert. han slikker av pålegget og vil som oftest ikke ha mer. men noen ganger får han ned en brödskive. han er fortsatt glad i gröt og jeg syns at det er bra at han spiser en god porsjon gröt til kvelds, da er han god og mett på natta han var også sen med mat med store biter, först for ca 1-1,5 mnd siden begynte han å spise middagsglass for 1-åringer. han brekker seg lett og setter i halsen. og jeg er veldig obs på det..så jeg har ikke presset han, det kommer når det kommer. syns at han er blitt mye flinkere den siste tiden faktisk....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Har ei jente på 16mnd som spiser gjennomsnittlig 5 brødskiver til dagen, uten skorpe! Hun bruker lang tid enda, men det går mye fortere nå enn for en mnd siden, så det går framover på tempoet også :-)
Augustbarn.=)=) Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Sønnen min på 16mnd spiser ca 6 skiver til dagen med skorpe. 2 til frokost 2 lunsj og 2 kvelds. Han sluker de, veldig glad i mat =) Kjekkest å spise selv. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå