Gå til innhold

Dere som har erfaring med troll parkdress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de i størrelsene? Skal kjøpe til jenta vår, som er 18 mnd, ca. 84 cm og veier ca. 13 kg (lenge siden vi har vært på helsestasjonen). Hun har en reima dress i størrelse 80 nå som begynner å bli for liten.

Tenker på å kjøpe 92, men så sa noen at jeg kanskje kunne kjøpe 98 også. Men blir ikke den altfor stor? Greit at de kan være store, men det er vel grenser? Samtidig er den jo så dyr at jeg vil kjøpe en som er så stor som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke anbefalle troll dressene..de er klumpete og ubehagelig å ha på for n´barnet pga foret inne..de er også mye kaldere..dattern min frøys å hatet dressen..måtte gå tilbake til reima

Skrevet

Kjøp LEGO dress i str. 92 til 350 kr for resten av denne vintersesongen:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med troll dressen til mitt barn. synes det er veldig kjekt med avtagbart ullfor i dressn,slik at den kan brukes til våren også. Er egentlig en helårsdress.Hun går i banehage, og er som sagt fornøyd. Faller du på en slik dress kan jeg nok annbefale at du kjøper en str eller to større. Vi har kjøpt 98 til jenta. og den er absolutt ikke for stor,hun er 15 mnd. 12,7 kg og 84 lang. stor jente:) håper på og få brukt den et par sesonger.

Skrevet

Lurer på hvordan du over her kan si at Troll er klumpete? Den er jo så fin og lett. Vi tar på ulldressen først og ytterdressen etterpå, ikke ekkelt eller klumpete i det hele tatt. Ikke kald helle så vidt jeg har erfart. Skjønner ikke at Reima kan være varmere, er jo ikke ull i den.

Vi kjøpte 92 til gutten vår da han var 1 år, var vel ca 80 cm da. Den dressen holdt i akkurat to sesonger, altså til utpå våren andre året. Dressen var stor til å begynne med, men snurpet den inn i livet. Gikk helt fint. Kunne ikke hatt 98. Nå er jo jenta di litt større da.. Har du mulighet til å prøve den før du kjøper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...