Gå til innhold

SLIMÅLENE 1. UKE


❤ mamma til 2 ❤

Anbefalte innlegg

Hei lager er en ny veie trå for hver uke:

jeg har gått ned 900 g og er fornøyd med det, har ikke vært flink nok til å trene, tiden strekker ikke til.

Men 24 kg fra målet.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har vært flink. grattis med 900 gram ned!

 

Jeg har ikke veid meg. Har i utgangspunktet veiedag på fredager men velger å vente litt nå. Synes jeg blir litt besatt av den vekta når jeg først begynner å veie meg. Minst en gang om dagen liksom. Skal prøve å holde meg unna den iallefall 2 uker til.

 

Har ikke trent denne uken da jeg er på første ketose-uka og blir noe slapp, pluss at jeg har en hodepine som ikke vil slippe taket så lett. Satser på en bedre uke nå. Gleder meg til å komme i gang med treningen igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 900g!

 

Jeg har vært flink å trent masse, og spist veldig sunt. Har også kuttet ned på saltet. Men klarer ikke å kutte det helt, da smaker det ingenting!

 

Startvekt 83,4(forrige fredag)

Vekt i dag 82,0 :D

 

Gått ned 1,4kg!

 

Skal på trening i morra og spille kamp(innebandy) på lørdag.

Blir sikkert et glass vin el to lørdagskvelden (enten å feire eller drukne et evt tap) ;-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid ennå fordi jeg ikke begynte før på mandag.

Så på mandag er det måledag.

Har ikke begynt å trene ennå så regenr ikke med store forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 71.5 sist uke, i dag viste vekta 70.9, whey! Tenk, jeg såg faktisk 70 tallet. (så vidt da.. :P)

Jeg er altfor lite i aktivitet, men det er så surt og kalt ute... :(

Nå begynner vi og gå på bading igjen neste uke, får håpe det hjelper på. Ellers har jeg sluttet å spise brød og drikke melk, har erstattet det med knekkebrød og Biola- noe som virkelig har hjulpet på fordøyelsen min (som er mer eller mindre ikke tilstedeværende i hele tatt!) Men svangerskapskiloene må vekk før til juni!

Drømmer om å bli 60 kg, men fra 63-60 er veldig vanskelig for meg. Er bare 1.58 høy, så når jeg det får jeg en BMI på ca 20, og det hadde jo vært fint.

 

Hva har dere andre Slimåler endret/gjort for å gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på mandag jeg, så har ikke gått en hel uke enda.. Men veide meg idag morges og hadde allerede gått ned 2,7kg.. Er kjempe fornøyd.. Men er jo realistisk å vet det ikke går så fort hele tiden. Er på Ketolyse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi det var bra fantastiske resultater..:)

mandag 29 desember veide jeg 70,9 kg

begynte på ketolyse for fullt(på nytt etter nyttår altså)fredagen etter,dvs 2 januar.

Mandag 5,altså 3 dager etter veide jeg 70,1 og krympet 4cm på midjemål og 2 cm resten av kroppen.måler da også hver mandag samtidlig som jeg veier meg.måler hals,bryst,mage,rumpe,lår og arm.

har ikke begynt å trene enda,men skal melde meg inn på 3t no;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter oss litt opp på lista om noen vil skravle litt.

 

i dag har jeg spist:

 

prinsessebrød med roastbeef til frokost

kylling wok til lunch

rømmegrøt til middag

 

og satser på litt egg og spekeskinke til nattmat. hehe. litt ekstra sulten i dag av en eller annen grunn. tror jeg skulle ha drukket litt mer vann i dag.

 

satser på bra vær i morgen. da blir det tur i skiløypa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byrja å ete sunt mandag, men gjekk på vekta fyrst i dag. Har gått ned ein del, ca. 1 kg sidan før jul. Nøgd med det!

 

Et lite, ofte og sunnare utan å vere heilt asket:-) Snop og brus er det imidlertid slutt med på ei stund.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt kamp i dag :-) For en herlig måte å starte lørdagen på!

3x20 min med innebandy

 

Og (S)Tinkerbelle<3 Lillestrøm tapte i dag og ;-)

knegg, knegg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk nilsen

 

hahahha. ;p

deilig med trening da.

 

i dag har jeg og lille vært ute på ski tur i nesten 2 timer. Min første skitur på 15 år sikkert. Det gikk så som så. Faktisk var det værst i oppoverbakkene da jeg suger på fiskebein. Ble litt bedre der det var fine preparerte løyper og ikke bare ekkel is. hmf. jaja. lille er jo en kløpper på ski da og går rett opp bakken både i fiskebein og vel rett opp siden hun har selskinnsfeller under skia. heldiggrisen.

 

nå sitter jeg på sofaen i ullundertøy og småfryser litt. uansett var det godt å bevege seg i dag. tror jeg får støle armer i morgen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke skjedd noe nytt med meg, jeg er syk så har ikke orket å begynne med ketolysen enda. Men jeg begynner å komme til hektene igjen så jeg regner med å begynne på mandag. Det blir spennende å se om jeg får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 2, etter nyttår: 70,3..altså OPP 0,2kg..skjønner ikke hva jeg har gjort galt.trodde jeg var så flink denne uka,la meg på under 15 karber denne uka,for jeg har generelt lite vekttap- men det hjalp ikke gitt:( -1 cm over hele kroppen.kjenner jeg er temmelig frustrert no.føler jeg alltid er på slankern,sliter å jobber hardt for det,til ingen nytte..er litt trist idag, beklager:-S( ketolyse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ble rot i innlegget over, skulle kopiere vekta mi fra sist uke.. :s )

 

Januar hos meg :

Uke 1 : 71.5 kg

Uke 2: 70.9 kg

Uke 3: 69,9 kg

 

Jeg ser jo nå at det går på ned! :)

Fantastisk!

Skal vi lage en SLIMÅLENE 2. UKE tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Mange flinke folk her gitt. Går på south beach, men har hatt to dager med hotellmat i løpet av den uken.

 

Start: 87,2

Uke 1: 85,6

 

 

mage: 115

midje: 94

hoft:112

lår:64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på vekta i uka her. Har stått opp 06.00(urk) hver dag for å gå på jobb, og da har jeg rett og slett slemt at det står en vekt på badet. Et under at jeg har funnet maskara og tannbørste :-S

 

Har trent kun 2 ganger i uka her. Men er oppi 10000 skritt hver dag på jobben. Men blir jo småspising og smaking av mat i løpet av dagen (er kokk)

 

Håper vekta er nogenlunde det samme, og helst gått nedover!

Uke 1 83,4

Uke 2 82,0

Uke 3 ??

 

Nå skal vi ut å endelig prøve akebrettet pode fikk til jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...