Gå til innhold

Er det mulig????(vogn til salgs på finn.no)

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15985463&sid=xz3cabfBSQd262699&pos=null&tot=null

Denne er 10-12 år gammel. Og at den kostet 9000 ny, tviler jeg steeerkt på.

Min niese på 12, hadde en lignende. Og her en dag diskuterte vi faktisk med svigers hva hennes vogn kunne ha kostet, siden svigers vil betale vår vogn nå. Og vi kom fram til ca 4000....

Men uansett.... 3000 for en 10 år gammel vog? Nei, samme hvor ubrukt den er

Fortsetter under...

Haha! Tror nesten det må være en spøk. Moro å se en så gammel vogn i ubrukt stand. Nå om dagen ser man de bare som skranglevogner;) Tror heller ikke på at den kan ha kostet så mye som 9000. Brio har aldri solgt så dyre vogner.

Greit at den er ny og ubrukt, det ser jo ut til å være sant, men herregud, resten må jo være løgn, 9000kr for den der tviler jeg på og tro at 3000kr er en grei pris nå!!!

Jaja, desverre er det sikkert noen som går på det og kjøper i den tro at de gjør et kupp!

Hadde vært moro å sendt en mail for å spørre hvilken årsmodell det er!

Den er såååååååå stygg. Kan aldri tenke meg at den kan ha kostet 9000. I så fall er det selger som er dum.

Han kommer ikke til å få solgt vogna!! Hvis jeg skulle hatt den så måtte han ha betalt meg for at jeg skulle motta den, ha,ha.....Jeg måtte ha 3000 kr siden det ødelegger image mitt, og så rett på dynga med den!!! Hi, hi

Annonse

Tja, er den solgt? Kanskje selger har vært inne på barnevogndebatten å lest litt, funnet ut at jeg merker den som solgt for å overaske litt, hehe!

Neida, den er sikkert solgt, men vi vet ingenting om selger fikk 3000kr for den, dersom selger fikk dette er jeg egentlig litt imponert, god selger!

Det hender faktisk at man kan være heldig å komme over noen som skal spille inn film e.l. fra den perioden. Da er jo vogna perfekt og tidsriktig. kommer du trillende med en slik vogn idag er det ikke engang retro, det er bare veldig veldig harry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...