1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hjelp oss å avgjøre en diskusjon her! Sambo mener vi godt kan bruke den som sovevogn til tuppa på 1 år, med lammeskinn og pose. Jeg mener den er for åpen og spinkel... Hvem er du enig med? :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er enig med ham. Carena Easy er en veldig god sovevogn.
Yrha Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Vi bruker en trille i barnehagen, som jeg ser for meg er noe lignende som Carena Easy. Ikke noe prob, med sovepose og ullteppe.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 går godt ann å bruke den som sovevogn, du kan jo kjøpe ett fottrekk å ha på den, så blir den jo ikke så åpen Det eneste jeg tenker på er jo at det ikke er helt full liggestilling på den, så du er jo nesten avhengig av å ha en pose med hull til selene, så tuppa slipper å skli nederst i posen
Luans mamma Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Vi har også en Carena Easy, men vi bruker Simo kombi som sovevogn i b.hagen. Jeg synes også at Carena Easy er for åpen, selv om man har denne fotposen... Den er også kort, slik at beina hans blir hengende på utsiden. Er en grei butikk-trille, men ikke noe god sovevogn. Men det er min mening da...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg jobber i bhg og Carena Easy er nok grei nok når det ikke er så kaldt i været og ungen ikke er lang eller "kraftig"... Har hatt flere som kommer med slike vogner og så fort vi ser at vognen er for liten så ber vi etter en ny, for det er jo meningen at barnet skal ligge behagelig, og tror ikke det er behagelig med beina dinglene utenfor, eller ligge som sild i tønne (den er jo ikke stor)... Den er vel ikke blant de mest stabile heller, så når barnet begynner å turne litt i den så ville ikke jeg lagt min unge der...
May-juli07+mai09 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg jobber i bhg og jeg mener at carena easy IKKE egner seg som sove vogn!!! den er åpen,, spinkel og er ikke så god å ligge i som mange andre vogner (brio, simo, teutonia osv....) den kan vel heller ikke legges helt ned og da anbefalles den ikke som sovevogn av fysioterapeuter!!!!! også er den kort slik at beina fort detter utenfor vogna og da er den heller ikke god for barnet!!!! Så jeg ville nok brukt en annen en!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå