Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 7 mnd som veier nesten 10 kg og tenker å gå over til et nytt bakovervendt sete snart. noen som har tips til et bra sete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en på 7mnd,jente.. Skal i løpet av ei uke eller noe bruke sete nr2 vi har kjøpt. Vi kjøpte Britax Multi-Tech. Har fått mye skrøyd vet jeg. Kjøpte det på salg på Barnas Hus.

Sete går fra 9-25kg(bakovervendt/forovervendt)

Hadde ikke kjøpt sete som kun gikk opp til 18kg,

da må du jo kjøpe nytt sete fortere enn de som går til 25kg..

Er min mening da.. Gå på sider der de tester barneseter osv. Å snakk med de i butikk ang. hvordan bil dere har. Som oftest står det hvilke bil setene skal sitte godt i. Lykke til

Skrevet

Ta med deg bilen og ungen til utstyrsbutikken og prøv!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er veldig forskjell på biler når det gjelder plass og vinkel på setet om hvilket barnesete som passer din bil og din baby.

Kan få mange annbefalinger, men der veldig forskjell på hvordan setet er i de forskjellige bilene, og så skal babyen din passe i det setet også. og så er det greit å finne et sete som ikke tar all gulvplass i pasasjersetet foran, slik at man kan sitte der

Vi har Akta Graco cosmic comfort og vi har en saab 95 st. litt vel skrå seter, men dette passet bilen vår best. Prøvde besafe, britax og akta. Var på reflex å prøvde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...