cathrine&emma Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 jeg har ei jente på snart 3 år! og ho sover enda ikke om natten, og ho kan våkne mye eller lite utover kvelden, drømmer eller vil inn til meg, noen ganger ofte og noen ganger lite!, og ho våkner også tidlig på morningen , gjerne mellom 5 og 6 og skal opp,ho sover i min seng, ho kommer inn til meg uansett.. og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mere!; har prøvd ALT og klarer ikke mere, jeg klarer ikke denne fighten fordi jeg har vært igjennom den så mangen ganger og det bare funker ikke, og jeg er alene om ansvaret , så må gjennomgå alt på engenhåd, og går på skole oxo , så skal jo gjerne ha litt overskudd! kan jeg gå til legen å høre om sovemedisin? ALT annet har jeg prøvd, eller er det noen som har noen andre tips? oxo lurte jeg på en ting til, min datter klør veldig på kroppen, særlig på kvelden og natten, noen som har noen kremer å anbetale? fordi det virkes som ho plages av dette?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 det kan være sopp infekjon som plager henne og hun får ikke sove Cannestein er reseptfri på apoteket hvilken plass på kroppen klør hun? eller noe mot eksem les søvndebatten Elizabet Pantley bok "Sov igjennom hele natta uten gråt" først den brukte vi( laget ordentlige rutiner) etterpå var liten skrikke kur( stå på ingen vei tilbake) i 3 dager, dag 1 -30 min, dag 2 -15 min, dag 3- 5 min dag 4 - la seg uten problem det er bra for barnet og som endelig får sove normalt sovemedisin kan ikke være bra å proppe med et lite barn alle medisiner har bivirkninger så er det midletidlig løsning uansett du må få orden på dette en gang for alle lykke til
cathrine&emma Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 er mest på beina, gjerne armene, magen og ryggen!, hørtes jo grei ut den boka og de rutinene dere har gjort, mn når jg har prøvd dette, holder ho på i opptil 2 timer, er derfor jeg er litt trøtt og sliten på det område, men skal prøve igjen, takk for tips uansett:)
Chiquita Bananas Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har atopisk eksem og klør på de plassene som du beskriver. Har veldig tørr hud på leggene så der klør det verst - armer og rygg etc. Sønnen min har også fått det fra meg, men har har det dessverre i form av utslett på kinnene som ble veldig stygge og såre. Han får salver for det og jeg smører han daglig med fuktighetskrem for å holde huden fuktig. Kanskje du kan ta jenta di til en hudspesialist og få sjekket om hun reagerer på noe - har hatt mange søvnløse netter ved å klø meg i hjel på leggene. Gikk mange ganger til vanlig leger som ikke tok det seriøst og gikk selv til hudspesialist som skjønte hva det var og eksemet forsvant innen neste morgen !!!!! Dem anbefaler hvitvask som man kan kjøpe på apoteket for lindring av kløe, men vi brukte det aldri på guttungen. Behandlingen virket så kjapt at det trengtes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå