Gå til innhold

2. trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puuh, endelig. Er i uke 13 og endelig over de verste ukene. UL viser to babyer som har hatt en rivende utvikling de siste ukene og de er akkurat slik de skal være :-) Fikk 3D-bilder og det er bare helt fantastisk.

Nå skal jeg prøve å legge vekk en del av bekymringene, og virkelig GLEDE meg over at jeg er gravid og skal bli mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med første etappe unnagjort! Bra jobba :-)

Kan tenke meg disse ukene har vært lange, det var de i alle fall for meg..

Godt å høre at alt er bra med de to i magen din!

Viktig å prøve å nyte graviditeten og babyene mens de er i magen også, selv synes jeg plutselig tiden går veldig fort. Bare ca 73 dager igjen, så er jeg ferdig med å være gravid for denne gangen.. Veldig rart å tenke på, altså. Om noen få titalls dager, så vil livet mitt bli snudd totalt oppned, og jeg vil endelig få møte babyen jeg har ønsket meg så lenge.. Rart å tenke på, men jeg gleder meg sånn :-)

Lykke til videre!!!

Skrevet

Så godt å høre at alt stod bra til med de små i magen Gitte :o) kan ikke få sagt hvor glad jeg er for deg, og ikke minst misunnelig jeg er på deg hehe :o) neste uttak blir i mars for min del, om alt går etter planen.

klem

Skrevet

Grattis grattis. Så herlig å høre...nå må du kose deg skikkelig :-) Selv er jeg 10+6 i dag og nettop kommet tilbake fra UL (for jeg er hysterisk selv om jeg har sagt til meg selv jeg ikke skal være det) og der var knøttet 4 cm langt og med bankende hjerte...så nå håper jeg jeg følger deg over om et par uker :-)

Skrevet

Å så bra Gitte!

Fikk du noen fine bilder?

Om du gjorde det må du legge dem ut på siden din, så tantene for se;-)

Jeg var jo på UL denne uken her, og bildene var så dårlige - det ser ut som jeg venter en engelsk setter, ha ha ha vetrinær venninnen min mente det var en pointer - håper du fikk bedre bilder!

Skrevet

Dobbelt gratulerer til deg, med å ha kommet til 2 trimester og at du venter tvillinger. Kjekt å gjøre unna to i en fei, det blir travelt den første tiden, men etter hvert som de vokser til så har de selskap av hverandre. Håper det går bra med deg den tiden du har igjen til du kan få hilse på de og bli virkelig kjent med to nye mennesker.

Skrevet

Å ja nå nærmer det seg veldig fort for deg Månestråle, tenk snart er du mamma:-) Klart du gleder deg !!! Og så er det jo som du sier en omveltning av hele livet, vi vet jo egentlig ikke hva vi går til. Men at det blir fantastisk det er jeg overbevist om !!!

Lykke til med de siste ukene og fødsel når den tid kommer:-)

Skrevet

lillebie: Som jeg unner deg å oppleve det samme.. Skal heie på sidelinjen og følge deg på ferden i mars. Denne gangen skjer det !!!

TVI TVI !!!!

Skrevet

Herlig å høre bkatrine !!! Så kjekt når alt går vegen :-) Du er jo hakk i hælene på meg og snart over i 2.trimester. Men du trenger jo ikke uroe deg noe når du har vært på UL idag og alt er bra :-)

Skrevet

HAHAHAHAHA, måtte virkelig le høyt av din beskrivelse av bildet, engelsk setter, hvilke donorkriterier ønsket du, lurer jeg på ? hihihi :-) Jeg fikk bra bilder, men bildet av tvilling 1 var bedre enn tvilling 2, gyn sa at det kunne være vanskelig hvis de bevegde en del på seg akkurat under fotoseansen:-)

Har ikke scanner hjemme f.t. men skal legge ut om jeg får sjans å scanne inn en gang.

Skrevet

tusen takk for gratulasjoner cor enfant. Og ja det blir nok kjempetravelt, heldigvis har jeg familie som støtter :-) Og jeg tror virkelig at de kan bli god støtte for hverandre etterhvert ja. Spesielt med tanke på den situasjonen de er i. Men vi skal klare oss:-)

Skrevet

Gratulerer med den usikre fasen unnagjort, Gitte! Nå går det veien :) :) Så utrolig det må være å se de to bankende hjertene...

Skrevet

Hei Gitte:-)

Gratulerer så mye! Artig med tvillinger: dobbel så mye arbeid, men også dobbel så mye GLEDE :-) - jeg er tante til tvillinger ;-)

Jeg skal i gang med spray 20 januar, er veldig spent :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...