Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Junior er 5 1/2 mnd men klarer bare å snu fra rygg til mage, ikke tilbake. Det blir jo ganske mye sutring når han blir sliten, og jeg lurer på om han ikke snart skal skjønne at han kan velte over selv?? Nå mener jeg ikke de gangene han veltet over av "uhell" når han var 2-3 mnd gammel, men som bevisst handling.
eliza75 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Dette lurer jeg også på. Min er 7,5 mnd og snur seg heller ikke bevisst fra mage til rygg. Men han kan ligge på mage i evigheter, og når jeg snur han til rygg er han straks tilbake på magen.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja nettopp! Han skjønner jo ikke konsekvensen av å rulle. Men selve rullingen er jo kjempemorsom tydeligvis!
Dægern døtte Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Veslemor her snur seg begge veier, hun er 5 1/2 mnd. og har akkurat begynt å snu seg fra mage til rygg. Vet ikke om det er tidlig eller ikke da?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 min er 10 mnd å snur seg ikke verken den ene eller den andre veien, men han kryper da, så fysioterapeut var ikke bekymret. dette med rulling er samme som med kryping, ikke alle barn gjør det! men hvis han ikke ruller innen 8 mnd så vil fysio ta en kort sjekk på han for å utelukke noen ubehageligheter som kan være årsaken. men hvis han utvikler seg fint ellers så er det ingenting å bekymre seg over.
Spent!!:) Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Er så utrolig...disse småtrolla er jammen forskjellige altså Her er mini 6 mnd og har snudd seg fra mage til rygg en mnd tid tenker jeg....men han derimot snur seg ikke fra rygg til mage.... pussig altså Nå har ikke poden her vært noen reser på mage heller da....leker fortsatt litt fallskjermhopper for å si d sånn;) å etter han lærte å snu seg fra mage til rygg så blir det ikke mange minuttene han tilbringer på magen! Snur han ofte over på magen igjen i løpet av en dag for å si det sånn:)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Hehe...Litt morsomt da at vi har samme, men likevel motsatt "problem"
Madamina Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Min førstefødte snurret litt ved 4mnd, men så ble det slutt en stund. Ved 7 mnd satte han igang som bare det. Men man må hjelpe dem litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå