La vita è bella <3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Har et som fulgte med stelleveska, men det begynner å bli ganske slitt og hullete, har vasket det en del i maskin.. Noen som vet om sånne går an å få kjøpt utenom? Eventuelt hvor og pris? Ikke interessert i engangsunderlag...
Dr Mcstuffins Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ikea hadde (sist jeg var der) stelleunderlag som kunne vaskes i maskin. Frosk eller bamse på den ene siden og underlag på den andre...
Dr Mcstuffins Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Sjekk denne linken : http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10142419
Yo&La+spire Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Butikker som selger tøybleier selger også stelleunderlag;) Søk ikvasir eller noe, så finner du maaaange....
La vita è bella <3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Å, den fra ikea var søøt. Men så er det jo sånn at ikea ikke finnes nord for trondheim og vi bor veldig langt nord for trondheim =/
Yo&La+spire Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 forresten...anbefaler de i ull. Mykt og lunt for babyen og så blir det ikke så fort skittent og ekkelt:) Bleieboden hadde noen, men er utsolgt akkurat nå...
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Du kan også bruke tisselaken som stelleunderlag. Bare klippe til en ønsket str.
Athele Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jeg kjøpte et på apoteket jeg... det funker bra:)
La vita è bella <3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 Du husekr ikke hvilket apotek?
MissJ Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Jeg fikk mitt fra Vitus Apotek. Og er veldig glad i det. Mykt og deilig. Kan tørke av den værste møkka, også slenger jeg det i maskinen en gang i blant. Fikk det gratis da jeg handlet babyting for mer enn 300 kr, men tror du får kjøpt dem for en hundrings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå