Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Er vel mye enklere om jeg hadde visst dette. Kjenner ingen som har kjørt opp nylig. Vil trafikklærer opplyse meg om dette skal tro? Eller er det "hemmelig"?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Trafikklæreren min lar meg kjøre typiske ruter som brukes. Det virket ikke som noe hemmelig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hvor i landet skal du kjøre opp? Har du tatt teorien? Virker vanskelig. Har du noen tips?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Oslo (skrekk og gru). Teorien gikk greit. Jeg leste boka, litt i loven og tok sånne liksomtester en betaler for på nett. Kjøringa synes jeg er vanskelig, men det kommer seg vel med erfaring.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg kjørte opp i oslo for litt under ett år siden. Kjørelærern min ga meg kjøretimer tilsvarende en oppkjøring. Og ga meg utfordinger osv. Men de vet aldri helt hvor rutene går. Jeg strøyk de første gangene, for jeg var så nervøs. Skalv vettu.. Rattlåsen slo inn og jeg klarte ikke starte bilen en gang:P På kjøretimene kjørte jeg feilfritt.. Da ba kjørelærern min sensor om å stille i sivile klær. Da kjørte jeg feilfritt. Kom på etter det at jeg hadde skrekk for politiet som liten. Og uniformene på trafikkstasjonen ligner på de gamle politiuniformene (svarte) Jeg satt meg inn og følte meg ubevisst dømt, som om jeg hadde gjort noe galt, og ble nervøs. Så om du er nervøs for oppkjøringa, eller ikke er så glad i folk i uniformer, så be om sivil sensor! Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal heldigvis ikke kjøre opp i Oslo. Fatter ikke at du tør! Jeg skal kjøre opp i en mindre by heldigvis. God ide det med sensor i sivil. Er der vanlig å ha med kjørelæreren i bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå