Gå til innhold

Studere 3 fag med baby

JenteBeibi.04.02.09<3

Anbefalte innlegg

Heia, jeg lurte på om det er noen som har erfaring med å studere men en har barn. Jeg har fått tilbud av skolen min siden jeg studere allerede, om at jeg kan jo ta noen fag.

Jeg har gått på allmenn påbygg siden august. Med alle fagene og har nå klart å fullført 1 termin. Men så kom de med dette forslaget: at jeg kan jo forsette med Norsk, Naturfag og gym. For da slepper jeg disse fagene når jeg begynner til 2 termin neste år igjen. Altså 2010. For da klarer jeg å fullføre Norsk, naturfag og gym til sommeren.

Jeg har termin 29.jan. å får 3 ukers permisjon fra skolen. og 6 ukers permisjon fra gym.

Om jeg fortsetter med de 3 fagene, så vil jeg måtte gå på skolen 3 ganger i uken. Ene gangen må jeg være hele dagen, de to andre er jeg bare halve dagen. Min mor har sakt om jenta mi skal bli veldig urolig av å være med på skolen, så kan hun passe på henne til jeg er ferdig. For hun jobber bare 2 timer om morningen hver dag.

Tror dere at dette kunne gått greit? Vil så gjerne klare å få en god utdannelse selv om vi er verdens heldigste som og skal få barn =D

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...