Gå til innhold

Svangerskaps hodepine???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med hodepine, mer intens ettermiddag/kveld .Har hatt det hver dag i to uker nå..Er det noen andre med samme problem?? Tar dere paracett hver dag da??? Jeg har tatt et par kvelder når jeg enten skal på jobb eller ut på noe.Men er litt redd for over forbruk.. Kjenner det sliter på meg=/ Noen gode råd??

Skrevet

Ingen andre???

Skrevet

eg sleit masse me d i 1 og 2 tri. da hjalp d å sove og drikke masse...

men tok litt paracet og for enkelte dager var d ikke til å leve me...

Skrevet

Jeg jobber kun kveld, og det er da det er verst.Snakket du med legen ang smertestillende??? Hvor mye er mye paracet???

Skrevet

hei husker at jeg hadde hodepine hver dag i en to ukers periode mellom uke 12 og 19, husker ikke eksakt. og det kunne vare helt fra jeg sto opp og resten av dagen. tok parasetter av og til, men skjelden. trodde at d kom fra stress, men det var kanskje typisk gravid-dame-symptom da... håper hodepinen din gir seg for d er ganske plasomt!

Skrevet

eg snakket ikke me legen min eller jm.

vet ikke hvor mye mye er men når eg tok så tok eg en om gangen, og maks to om dagen me mange timers mellomrom...

Skrevet

Startet med intens hodepine til meg i første svangerskap og enkelte ganger kunne jeg ha sånn hodepine at jeg spydde.

Fikk til slutt konstantert migrene.

Venter nå mitt andre barn og er nå sykmeldt pga migrene og kvalme.

Enkelte ganger er smertene så intense at en bare må ta paracet,men kan ikke si at jeg liker det.

Legene sier jo at det ikke er farlig med paracet så lenge en ikke overdriver bruken!

Det beste rådet jeg kan gi er vel når det står på som verst er å legge seg ned å prøve å slappe av eller sove.

Synes du at det funker å jobbe når du sliter sånn med hodepine da?

Kanskje ta en prat med legen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...