øynesomtinntallerkner Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 ...sånne vi ble kalt i vår generasjon som ble født på 70-tallet:) Har en gutt som heter Morten, det syns jeg er fint og ikke mange som heter det. Nå trenger jeg to navn til, kjønn foreløpig ukjent!
Vipsenmamma Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 De jeg forbinder med 70-tallet er Hege Linda Camilla Beate Monica Trine Lise Thomas Espen Bent Bård Frode Atle Ståle Vidar Yngve
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Anita Cathrine Christine Elin Hege Hilde Monica Linda Line Tone Bjarte Espen Frode Geir Pål Rune Stian Thomas
slurp Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 I tillegg til de som er nevnt: Merete Terese Renate Katrine Marius Vegar Joakim
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Morten og Mona Morten og Magne Morten og Håvard Morten og Kristin
Frøken Løken Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Noken av mine bekjente født på 70-tallet har desse navna: Vibeke Jannike May Anita Anette Trude Mari Stine Laila Anne Marit Marianne Silje Ole Rune Andre Roger Håvard Nils Jens Lars Pål Stian
Ophiophagus Hannah Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Mette Marianne Cathrine Hanne Siri Marit Margit Vidar Audun Erik Sigbjørn Geir Magne Frode
Vannmann35 Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Dette het noen av mine venninner og klassevenner, alle født på 70-tallet: Marianne Marit Rannveig Katrine Tone Elise Siri Kristin Kristian Martin Torstein Even Lasse Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå