Gå til innhold

spontan abort?? flere i samme båt???

Iselin20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har prøvd å få komme tell lege men dem si d e lite dem kan gjøre. eg blør mye nu akk som ei mens blødning (eg veldi plaga me mensn) e e "svarte blod klumpa som kommer å kan itje sjønne anna enn at d e en spontan abort. har vært å målt blod værdien hos legen å skal telbake tel uka før å se om den stig eller fall.. :S

Annonse

Heisann, jeg har opplevd 2 spontan aborter, den ene gangen var jeg 12 uker på vei, så måtte til utsktapning og greier, det var absolutt ikke noe moro.. ble gravid igjen 5 mnd senere, men våkna 4 på nattan at ting hadde gått til helvete igjen, ringte legen samme dag og fikk beskjed om at jeg skulle vente en uke for så å ta ny graviditets test, og den viste negativ 1 uke etterpå...

Nå har det gått over ett halvt år siden den gang, og nå har jeg og forlovern min tenkt å prøve igjen til våren, krysse fingrene på at det går i boks denne gangen, skal be om tett oppfølging av legen osv....

vel dette var min historie...

Ida

:( vet hvordan d føles :( d er en ufatteli kjip følelse. Men eg kan trøste med at det går over å blir lettere. å er bare å prøve igjen.. Eg å min samboer er allerede igang me tørtreningen :P aner ikke hvor lenge etter en spontanabort man kan bli gravid igjen.. men håpe ting går fort :) er sååå klar før å bli gravid igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...