craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Når tempen har variert mellom 36.5 og 37.6. Har hun fått feber nå som hun har 37.9?
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 "Feber er kroppstemperatur på 38,0º C eller mer målt i endetarmen. Barn får lettere feber enn voksne, og de får ofte høyere feber. Feber er et viktig ledd i kroppens forsvar mot infeksjoner. Det er et svært vanlig sykdomstegn, men ingen sykdom i seg selv..." Det er hentet fra apotek.no Det viktigste er å holde øye med almentilstanden. God bedring
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Hun er fin ellers, leker på gulvet alene, spiser mat.. Hun er blitt forskjølet og hoster noe. Men ellers fin. Er forresten 6mnd(til onsdagen)
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 når mini var litt mindre (ca 3mnd) trodde jg han hadde feber også, lå på 37.9 og 38.0 men så fant jeg ut at han regulerte ganske dårlig kroppstempen ....så når jeg målte han etter at han hadde ligge på badet en stund mens jeg dusja og ordna meg hadde han høy temp, fordi d ble varmt på badet....når jeg målte han senere i stua hadde han normal kroppstemp....bare et tips...er ikke sikkert dette gjelder snuppa di men jeg lærte nå vertfall av d;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå