sanka Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvor mange måltider? Har en gutt som er litt over 7 måneder og han får mm i lpet av natta. Ellers så får han 3 faste måltider i løpet av dagen. Skal de spise mye?
CaVi Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 jeg har og en gutt på 7mnd og 1 uke. han får og mm 1 gang på natta, mem det håper jeg å avvenne han med ganske snart. et par dager nå har hn faktisk sovet hele natta og. han får 4 nåltider pr dag. morgen:mm lunsj: mm + litt sviskemos elr fruktpure middag mm + litt middag; mosa potet og gulrot. har og såvidt prøvd med fiskebolle oppi og blanda med litt mm og det likte han godt kveld: mm + litt grøt, bare noen små skjeer enda
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 min baby 7 mnd: morgen: mme og en porsjon grøt lunsj: mme og et glass frukt middag: Helt middagsglass, vann Kvelds: grøt og mme + en flaske mme før vi legger oss om kvelden. Aldri vært våken om natten for å drikke han:) ikke når vi bare ammet heller...
kajfla Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jente 7mnd 4 dager.: morgen ca kl 6.: mm formiddag: grøt+vann lunsj: grøt + vann middag: grøt med litt middagsglass i + vann kvelds: grøt+vann rett før legging: mm hun vil ikke drikke melk på dagen, hverken mm eller mme....
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Min rakker på litt over 7 mnd: tidlig morgen: mm frokost: mme lunsj: mm+grøt middag: mm+ middagsglass evnt. hjemmelaget middag evnt. tidlig kveld: mme kvelds: mm+grøt Han våkner fortsatt ca 1 gang om natta og får da mm.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 det var mye grøt?! Kanskje du bør bytte ut en grøtporsjon med fruktglass eller lign.? Og bare middagsglass til middag..
kajfla Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 jo det er nok det, men vi har hatt så probemer med å få henne til å spise noe annet. Så da ender det med at hun får grøt pga jeg er så redd for at hun skal være sulten... vi prøver jo selvfølgelig med frukt og middagsglass men i.o.m. at hun ikke vil ha det så syns jeg at hun hvertfall bør få noe hun liker...
maimamma:) Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Min er snart 7,5 mnd og sånn her spiser han ca =) Tidelig frokost: pupp Frokost: Grøt Lunsj: Grøt + most banan/fruktmos Middag: Halvt middagsglass + yoghurt/frukt Kveldsmat: pupp
Marsipan❤grisen Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Min jente er 7 1/2 mnd Morgen: pupp Lunsj: pupp Middag:pupp Kvelds: Pupp, grøt og frukt Får ikke mat på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå