Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Bor ikke der enda men planerer å flytte så fort ting er i orden med den lille og vi orker;) Bor nå på Vålerenga og gleder meg til å kommer naermere naturen i Östensjö:) Så blir gjerne med på trilleturer i östmarka, ikke så glad i at gå tur i byen vaer gang! Jeg er svensk, har bodd i Oslo siden 2004, norsk samboer:) Venter vårt förste barn, termin 11 mars. Når har du termin?

Jeg har termin 8 mars, så det er jo ikke så langt unna din termin. Veldig fint å bo her oppe. Jeg har jo barn fra før av, og det er veldig fint for dem å kunne gå ut og leke uten at jeg må passe på hele tida. De stortrives.

På dagtid blir det jo kun meg og bebisen hjemme, så det er koselig m litt selskap =)

Ja, har flere kjente som bor oppi der og stortrives! Vi hadde egentlig tenkt å flytte för bebisen kommer men helt plutselig så ble det litt dårlig tid, haha! Ikke den beste tiden å selge leiligheten vi har nå heller..:S Så vi avventer litt å ser om boligmarkedet blir bedre:)

Flott med nr 3 da! Hvordan går det med deg så langt?:)

Annonse

Hei! Jeg bodde på Manglerud før, og min yngste går fortsatt der i barnehage. Alltid hyggelig å være fler. Har prøvd på noen håpløse barselgrupper som helsesøster har ordnet, men det har funket dårlig..

Jeg venter også jente!

Hei,

jeg bor også på Manglerud, nærmere bestemt Høyenhall. Venter nr 2. Har egentlig termin 6. april, men hvis denne gjør som broren sin, så kommer hun en uke før ;) håpe håpe.

Er det noen av dere som er sykemeldt? Kunne evt tatt en kaffe på manglerud-senteret en dag? Det tok litt tid før man kom i gang med barselgruppe sist, så kanskje vi kunne blitt kjent før...

Send meg mail - [email protected]

• 2 måneder senere...

Ja det er hyggelig det..

Jeg vet ikke hva det har blitt til med de andre her inne, men jeg og camilla bor på manglerud og treffes ofte på manglerud. Du må gjerne bli med og møte oss. Snart triller vi og :=) Her poppes det hvert øyeblikk for oss begge. Jeg har termin på mandag og hun neste mandag.

• 5 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...