Gå til innhold

Hun har blitt fullstendig puppeavhengig

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta mi er 15 dager, og de siste dagene så har hun virkelig klistret seg til puppen.

Hun spiser en stund, men så ligger hun der bare og sover med puppen i munnen. Når jeg forsøker å flytte henne begynner hun å gårte.. eller skrike kan man vel kanskje heller si.. Når jeg da tar henne tilbake til puppen sovner hun umiddelbart og ligger bare og smatter fornøyd.

Hva gjør man med slikt? Hun skal jo få spise så ofte hun vil, men når det bare er for kosens skyld blir det litt begrensende å skulle sitte med henne til puppen hele tiden. Jeg får jo heller aldri sove skikkelig på natten fordi hun skal ha pupp hele tiden. Hun er verst på natten.. på dagen sover hun ganske greit mellom måltidene så lenge hun får ligge en stund etter at hun har spist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter og håper på svar da vi sliter med det samme. vesla her er snart 5 uker...

Skrevet

hvis hun bare koser m puppen, er jo smokk en fin "avlastning", da mange babyer har et enormt sugebehov.. Vi begynte m smokk om natten da hun var 10 dager gammel, m stor suksess:)

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Snuppa er snart 3 uker og har vært som dette den siste uke ca

Skrevet

Hva hvis man ikke får dem til å ta smokken? Noen tips da?

Skrevet

SIGNERER!!! hun vil hvertfall ikke ha sutt.. så her sitter jeg hehe.. fikk snikt til meg litt mat da :D minien min er seks dager

Gjest Tale30
Skrevet

Min brekker seg av smokken, og det er den minste typen for nyfødte..

Skrevet

Min lille er også 14 dager og har et enormt sugebehov ved siden av kolikk. Blir gal på kvelden, når jeg føler at beste løsningen for kolikken er å amme da det roer henne samtidig som mer mat bare gjør alt verre...

Kjøpte prematur smokk da hun også brekker seg av nyfødt smokkene.

Driver å "trener" henne til å ta den nå. Hun er ikke helt fornøydt med smokk, men stimulerer sugerefleksene hennes samtidig som jeg holder den lett over munnen hennes.

Høres kanskje litt brutalt ut, men det fungerte faktisk i går kveld og i dag også. Hun har faktisk sovnet med den både da og i dag! Kommer til å fortsette med smokktrening.

Prematursmokker er i allefall mitt tips!

Skrevet

Har det samme problemet!!! Han er 4 uker i dag.. Får ikke gjort en skit! Han vil heller ikke ha smokken. Ganske frustrerende.....

Ser ut som det er normalt da siden så mangen har signert.

Vi får trøste oss med at det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...