Gå til innhold

Teutonia Team S4???

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har Teutonia Team S4 til mine tvillinger, og kan anbefale den på det sterkeste. Den er heller ikke så dyr, jeg ga 6600 for min hos forhandler.

Det er god plass i vogna, du kan ha barna mot deg så lenge du vil, stor kurv under, regulerbart håndtak, 4 hjul, 2 av de er svingbare. Veldig enkelt å låse hjulene ved behov. Så på nettet at 2009 modellen har håndbrems. Er 3 års garanti på vogna.

Den er veldig grei å komme seg fram med på vinterstid. Lønner seg å låse de svingbare hjulene når det er snø eller sørpe.

Sønnen min på 4 triller vogna lett som bare det.

Har selv mykbaggene til, og de er store og gode. Får plass til voksi-pose oppi å, men nå begynner det å bli litt trangt. Voksi-posen fyller jo godt opp.

'Tvillingene mine er nå 5 1/2 mnd

Du finner den på www.teutonia.no

Lykke til

Forresten så skal jeg selge mine mykbagger, så om du er interessert er det bare å ta kontakt. De er svarte med litt grått. Halv pris.

Tusen takk for tips!

Jeg har kikka "nettet rundt" nå, og tror jeg kommer til å gå for Teutonia-vognen - har sammenliknet alle mål og funksjoner med andre aktuelle vogner og den virker rett og slett best:))

Blir forresten litt overrasket over de som skal selge slike vogner på FINN, de ligger jammen nærme nypris for sine brukte vogner der.... Er det vanlig å bare slå av tusen/femtenhundre-kroner for ei brukt vogn?? Da kjøper jeg vel like godt ny vogn, tenker jeg;))

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!

Hei jenter!

Jeg har også bestillt team s4 2009 modellen. Jeg mener som dere andre at dette er en fullt dekkende vogn! Spesielt med tanke på at den nå kommer med håndbrems!! Det er noe jeg trenger som bor midt i en bratt bakke!

Ser der slår lite av prisene på finn ja.. Jeg ble sjokka selv da jeg var på jakt der inne..

Jeg vurderte også TFK sin, men den er ganske dyr igjen... Jeg har faktisk ikke sett prisen på team s4 vogna...bare bestillte jeg..

• 3 uker senere...

Annonse

Hei

Vi kjøpte Tautonia S4 og har vært kjempefornøyd. Litt tung og få ut og inn av bilen men det blir du vant til. Etterhvert kjøpte vi ei paraplytrille til småturer som til handlesenter ol.

Mine tvillingjenter er 2 år og 3 mnd og vi bruker fremdeles vognen når vi er ute og går tur.

Så vognen anbefales på det sterkeste.. Den er super..

Lykke til, dere har mye og glede dere til

Hvor kjekt å høre om godt fornøyde med teutonia team s4=) Kom over denne i helgen etter først å ha sett på oth sin som ville komme seg på ca 8500 uten bager i. Det var 30% på teutonia sin der jeg fikk tak i den og kom seg på 4500, en overkommelig pris. Det jeg likte så godt med den var ryggene, solide og sterke, samt helt flat liggestilling og fot brettene som er justerbare (det har de ikke vert på andre tvilling vogner jeg har sett på) noe som gjør at en pose ikke sklir utav når ungene blir større og skal ev bruke den som soveplass i barnehagen. Og den var veldig god å trille og manøvrere rundt. Dette blir sommer babyer og vi dropper bagene og kjøper heller woksiposer med sommerdyner og ileggsflate, de vil funke like fint som bager og vi vil ha bruk for de lenge. Bestilte til trekket som går rundt vogna for å få en helhet på selve vognen, samt beskyttelse mot vær og vind.Gleder meg til å ta den i bruk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...