Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 lurer på om du ser flere barn på oss og om vi blir forlovet i løpet av våren evt også jobb på meg etter perm, gammel eller ny jobb? 080377 og 050774 takker og bukker!!
Stine667 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei WhiteLily. Får opp det er stor sjans for forlvelse, og gammel jobb som du sitter og vurderer senere og finner deg noe nytt, får ikke om noe særlig rundt dette, har en mnd som hint og det er Juli tror jeg. ) Barn får jeg opp Oktober på.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 oi du er ikke den første som får meg gravid igjen i oktober.. blir jammen to tette det da ..hehe.. vi har snakket masse om forlovelse, og tror jeg fornærmet han igår og for jeg sa han aldri kom til å fri hehe.. så vet ikke om det tipper det i min fordel eller til min ulempe hehe.. men men, er ikke noe stress, vet vi blir gift en dag uten eller med frieri jeg tror også jeg går tilbake til gammel jobb for så å finne noe nytt, om jeg rekker da mellom graviditetene.... hjelpes!! uansett tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå