Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 5 mnd neste uke, og gulper mer nå enn noensinne. Syns det starta etter 3 mnd, og nå er det helt ekstremt. Bør jeg bekymre meg, eller er det mest sansynlig lukke-muskelen som vil bli bedre etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min er 5,5 og det er akkurat slik her i gården også. Han gulper ofte og jeg hører at han i tillegg svelger gulp når han ligger på ryggen. Begynte å gulpe mer etter har ble 3 mnd. Har snakket med HS og hun er ikke bekymret ettersom han legger på seg fint. Andre venninner har også opplevd det samme. De får jo i seg større mengder mat nå og er mer aktive. Min gutt ligger mye på magen og er en aktiv kar. Enkan jo bare tenke seg hvordan vi ville følt det hvis vi skulle hoppe opp og ned rett etter middag;)

Skrevet

Min gutt på 5 mnd har hele tiden gulpet mye, men i det siste har det blitt ekstreme mengder. Jeg vet ikke om det er noe å bekymre seg for, kommer til å spørre om det på neste kontroll. Men en tanke er at det kanskje kan ha med tenner å gjøre...? Han har fått et lite barberblad nede i munnen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...