petra olsen Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Vi har begge barn fra tidligere ekteskap. Jeg har et inderlig ønske om flere barn men han vil ikke... Vi har en lang historie bak oss han er virkelig mannen i mitt liv. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han nekter meg barn som betyr så enormt mye for meg. Jeg begynner å nærme meg 40 klokken tikker altså for min del. Jeg har også fått undersøkt at jeg har en tett eggeleder, noe som betyr at jeg vil kunne få behov for hjelp til befruktning. Jeg har nå gitt beskjed til min kjære at jeg vil ha barn og det blir med eller uten ham. Jeg driver å undersøker og vurderer å dra til danmark. Dette vil føre til brudd men det er nøye gjennomtenkt. Det nytter ikke overtale ham, har forsøkt i 4 år uten å lykkes. Jeg er redd for at dersom jeg ikke gjør noe nå, og etterhvert runder den magiske alderen, vil jeg min bitterhet ødelegge forholdet våres uansett. Og da ville det være for sent... Noen her i lignende situasjon? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei. Forstår deg så godt! Jeg har hatt ett forhold over noen år, med verdens herligste gutt. Hvorfor jeg skriver forhold og ikke kjæreste, er fordi han ikke vil ha flere barn. Han er helt steil på det! Men gud han har kjempet for min kjærlighet og for å få meg fult ut, men han kan bare ikke gi meg barn, som han sier: Jeg er så ferdig med småbarn, det er ikke snakk om at jeg skal ha flere barn! Det har vært mye frem og tilbake mellom oss pga dette, og han er jo så fantastisk, så jeg har jo "tatt han tilbake" gang etter gang. Nå siste rundt var han ofte veldig uforsiktig, noe han har vært helt hysterisk på tidligere, jeg tror rett og slett han har sterilisert seg... Uansett jeg må respektere hans valg, men da må han respektere mitt.. Så nå er det helt slutt, jeg har endelig blitt gravid etter mange runder på Stork. Og jeg angrer overhode ikke på valget mitt, skulle ønske jeg bare ikke hadde ventet så lenge, da hadde det kanskje vært enklere å bli gravid, og jeg hadde fått flere av mine spreke unge år med barnet mitt! Men du vet vel, man håper og håper at de lar seg overtale og årene går. Det er jo helt sikkert noen andre flotte menn der ute, og hvem vet.. hvis jeg betyr så mye som han skulle frem til, kanskje det kan bli oss to etterhvert?.. Men nå når han vet jeg er gravid er han i allefall helt borte. Men som sagt: Jeg er så glad jeg har tatt denne avgjørelsen og ikke lenger har ventet på mister right. Jeg har lest diskusjonene i bla aftenposten om dette vi gjør, hvor guttene påstår at "vi" kvinnene velger dem bort og at de har så veldig lyst på barn... Jeg føler IKKE det slik, jeg føler jeg har møtt masse gutter der ute som er livredde for å få barn og binde seg. Så takk for at vi kan dra til Danmark, og oppleve å få barn vi også. Siden de som allerede har vært gift har steriliserer seg, og ikke ønsker flere barn og de usæriøse guttene flyr på byen og er ungdommer til de er 50 år!
petra olsen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Så det finnes altså like "gale" sjeler her i verden som meg.. Er det mulig å melde med deg direkte? Situasjonen høres jo så lik ut, jeg kjenner igjen alt du skriver.. Du er virkelig tøff! Jeg har bedt om informasjon fra Danmark. Jeg har informert ham om dette og venter skremt på at han skal reise fra meg . Håper og tror jeg gjør det som er riktig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå