Gå til innhold

noen som har begynt å tenke på navn??

Anbefalte innlegg

vi har vært enige om guttenavn siden jeg ble gravid men finner ingen jentenavn vi liker i det heletatt, men sønnen vår har bestemt aline, men vi får se....vi satser på at vi får gutt=)skal vite det på ul om 2uker..blir det gutt blir det marius..

Fortsetter under...

Synes Marius var et veldig fint guttenavn.

Vi venter jente og har snakket litt om navn. Mannen min er ikke så engasjert i dette med navn da men sier fra om det er noe han ikke liker i det hele tatt.

Har tenkt på navn i kombinasjon med Oda. Oda-Kristine, eller Oda-Marie. . Hva syns dere? noen forslag ??

Annonse

Vi har tenkt masse og jeg vet ikke hvor mange timer jeg har sittet å lese navn på navneguiden.

Vi får gutt og jeg synes det er helt umulig med guttenavn. Vi ønsker å ha et navn som ikke alle andre har, men som sagt finner liksom ikke et jeg faller for:(

vi får gutt og jeg har veldig lyst på erik etter min bestefar. har ikke helt støtte fra samboeren min, men tror det skyldes at hele familien min har bestemt seg for at det blir erik siden jeg sa fra begynnelsen at jeg hadde lyst på erik hvis det ble gutt. tror han føler seg overkjørt, at navnet er bestemt uten at han har vært med å bestemme. trodde egentlig vi var mer eller mindre enige, men det var vi tydeligvis ikke. vi har pratet om erik og fram til familien min tok kontrollen der så var det helt greit for han tror jeg. har ikke snakket så mye om det nå de siste ukene. gode forslag tas imot med takk. har fått forslag fra tantungen, og der er det noen bra der

har tenkt litt på navn i det siste, men husker fra forrige gang når vi hadde to gutte navn og velge mellom og jeg fikk sønnen min i armene så så vi med en gang at han ikke ''passet'' til noen av dem..om dere skjønner..noen passer faktisk utrolig bra til navnet sitt.:) nå har jeg sett på slekt treet for å finne et navn som passer til det vi har samt at det går videre slik det gjør med vår sønns navn. Har laget liste på begge kjønn også får vi se og ''smake '' litt på dem som står og stryke ut etterhvert...:) jada jeg vet,det ble en hel avhandling dette her,ups...

Har begynt å tenke på det ja, men er ikke enkelt. For min del står det mellom 3, Marte, Mathea eller Thea. Men sambo er ikke helt med på notene..... Vet vi får jente, når vi fikk gutten hadde han navn fra dag 1- Jonas heter han...

Forrige gang var navnet spikret fra første stund, vi var helt enige. Hadde bare et gutte-alternativ, men så ble det også gutt. Denne gangen er det jente, og vi synes det er vanskeligere. Er enige om hvilke navn som er fine, men de "sitter" ikke sånn som navnet til førstemann. Skulle nok ønske litt mer engasjment fra mannens side denne gangen. Jeg tenker masse på det, men tror han tenker at et navn får hun jo før eller siden..., og det gjør hun jo... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...