*berit* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei Ser at du har hatt god erfaring med slik sovepose. Jenta vår (blir 8mnd. neste uke), har blitt forferdelig urolig om nettene. Skal snu seg over på magen så fort hun våkner, og det er nesten umulig å roe henne ned og få henne til å sove igjen. Ofte sovner hun på magen, og det er ikke alltid vi klarer snu henne uten at hun våkner - og så er det på'n igjen. Når hun endelig sovner er det max en time, og så snur hun seg og sutrer igjen. Før da hun bare lå på ryggen, sutret hun litt hvis hun våknet, fikk smokken og sovnet igjen nesten med en gang. Er dette lignende slik dere hadde det eller? Hvis det er det samme dere slet med, så lurer jeg nemlig på om jeg sal kjøpe en slik pose å prøve det...
2hærligegutter Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Vi har også brukt "sovepose" om natten, prøvde mamman til lillegutt sin først. Han ble mye roligere med engang. Men han klarer å snu seg og reise seg, men det er ikke så mye turning når han er våken, og vi trenger ikke være så påpasselig med at han har på seg dynen hvis han har hvert våken på natten. Når de er 8 mnd er det jo ikke så farlig for de å sove på magen lenger, det er mer når de er små å ikke klarer å snu seg selv. Så liker hun å sove på magen, ville jeg latt henne få lov til det
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei, ja her virket det veldig bra. Han våknet i alle slags stillingen han da, og begynte å sutre, fordi det ikke var komfortabelt. Hva med å bare kjøpe en sånn billig pose på H&M for å prøve. Den er ganske billig. Jeg trodde han skulle bli sint når han fikk den på seg første gangen, men ble helt rolig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå