Gå til innhold

Plutselig begynt å våkne hver 3. time på natta for å få mat..! (7 1/2 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nå 7 1/2 mnd, og hun har sovet hele natta siden hun var 1 1/2 mnd. De siste dagene nå har hun plutselig begynt å våkne hver 3. time for å få mat. Hva skjer? Trodde virkelig vi hadde fått inn fast soverutine nå...

Noen andre som har vært borti dette som kan berolig meg å si at det bare var for noen dager eller noe? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i know!

d er kjempefrustrerende! Min pode har også vært en engel om natta, helt frem til han også var rundt 7 mnd...da plutselig våknet han klokka 23.00, 2.00 osv... flere ganger i hvertfall. Syns det er litt rart, for han virker ikke sulten,mne vil ha oppmerksomhet bare. Men d kan kansje være tenner som holder på å bryte igjennom??

Eller kanskje det hjelper med mere mat i løpet av dagen? Vi har nettopp begynnt med brød til lunsj og middag nå. så kansje dette vil resultere i at han sover bedre om natta?

jeg tenker snart å slutte med amminga også, synes det begynner å bli litt slitsomt nå, med tanke på at han blir lett distrahert, må nesten sette meg i et mørkt rom for at han i heletatt har tid til å suge. men men.. d var noe annet.. litt frustrasjon.. hehe

Skrevet

Kanskje øke matmengden iløpet av dagen? Gråter hun på natten? Vår lille kan også være våken på natten, men gråter ikke så tar hun ikke opp. Etter en stund sovner hun igjen,.

Skrevet

vi har tydeligvis forskjellige barn:) Jeg går er og sprudler av energi og tiltakslyst FORDI lillemann bare våkner hver tredje time for mat, i forhold til hver 2 time, som det har vært de siste 7 mnd...:)

*spretter opp i sjøstøvlene og går meg en tur mens lillebror sover i vognen*

Skrevet

Skal ikke være noe problem med mengden mat hun får, for hun får spise til hun ikke vil ha mer, og hun får ca hver 3. time i løpet av dagen også.

Det hender hun bare småvåkner litt, men da er det bare å gi henne smokken. Sånn har det alltid vært. Men nå har hun begynt å våkne skikkelig, smokken funker ikke. Eneste måten å få henne til å sovne igjen, er å gi henne mat. Hun griner helt til jeg kommer med flaska...

Rimelig frustrerende når man er vant til å sove hele natta ja! :-/

Skrevet

Haha, som jeg skulle skrevet det selv brooklyn! ;o)

Skrevet

godt:) Følte meg plutselig veldig alene....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...