nygift med spire i magen nr2 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Dattern vår på 6 mnd har fått vannkopper... er det noen andre som har hatt det på så små barn ?
Madamina Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ammer du? Hvis ikke, får de lettere slikt ettersom de ikke fores med dine antistoffer (om du har hatt vannkopper selv). Men det er bare bra, så har de det unnagjort. Blir verre jo eldre man blir sies det om vannkoppene.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ammer som bare det jeg.... trodde også at ho dermed ikke skulle få det, men dengang ei.... Joda greit å bli ferdig med, men kjedelig er det uansett....
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Snuppa her hadde det i jula, da var hun 7 mnd. Det er slitsomt når det står på, men jeg prøvde å fokusere på at det egentlig var deilig at hun fikk det så tidlig. Da er hun ferdig med det, og vi slipper å tenke på det når hun begynner i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå