Sjørøveren&Brumlen Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Lillegutt er så forferdelig tett i nasa og slimete i halsen om natta, det forsvinner etter ei lita stund etter eg tar han ut av senga og inn i stova om morningen. Kan han muligens være alergisk mot dundyna si? Nåkken med erfaring?
anakin Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 det kan også være temperaturen på soverommet han reagerer på det beste er om denne ligger på rundt 15 grader.
Superlykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er allergisk mot dun, så det kan jo være en mulighet ja... Jeg blir også pottetett og slimete i halsen av dundyner :-/ og puter... Du kan jo prøve å kjøpe en annen dyne og se om det blir bedre?
Gjest amandine Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ganske sjelden med dunallergi, men vanlig med støv/middallergi, skift sengetøy ofte, hold lav temp og luftig i rommet. Midd liker varmt og fuktig.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 tusen takk for svar alle sammen ska prøve ut alt og sjå om det hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå