Mamman til Alida J. Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde tenkt å bruke Baby Bjørnen neste gang vesla skal på helsestasjonen. Det tar 15min å gå. Og det har jo ligget på nesten 10minus ute den siste tiden. Er det for kaldt for henne? Bør jeg heller ta vognen? Hun blir 4mnd om 2uker.
Nattinatta Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 ja det lurer jeg litt på også.... men minus 10 er jo veldig kaldt.... er det mindre enn minus 10 tror jeg kanskje jeg hadde prøvd... har gått en tur i babybjørn på ca 10 min med lillegutt og det var vel kanskje 6-7 minus. gikk bra det. 5 mng gammel gutt her.
husmus &2 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hva har dere på de i baby bjørnen? Jeg har veldig lyst å ta han ut i den. Han er 2 mnd...
Nattinatta Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 vi har en ganske så tykk dress, skinn"sko", lue og votter.. var god og varm med fine roser i kinnene!
Mamman til Alida J. Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har tatt henne med på butikken noen ganger...som ligger rett ved siden av her. Jeg har på henne tykk dress (med bein og "votter") og lue. Jeg har henne vendt utover i selen. For det liker hun best, men vis det er vind er det vel kanskje best å ha henne innover?
lille sprelle Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Løsning: Bruk vid kåpe/lang jakke som du kan lukke utenpå både deg og babyen! Bruker også sånne "polvotter" på beina. De rekker helt opp til sjalkanten her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå