Har to herlige jenter!=) Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Tenker å kjøpe en sånn til jenta mi, hun er ett år. Må sikkert ha 86/92 men om den er veldig lang blir det ekkelt for henne, hun krabber så er den veldig veldig lang snubler hun bare. Så dere som har en av disse størrelsene om dere kunne gjort meg en kjempetjeneste, å målt hvor lang kjolen er....?:-) Da hadde dere vært utrooolig snille. Eller så kan jeg jo sende mail til nøstebarn å da men prøver først her!;-)
*berit* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har ikke målt, men snuppa mi er 7,5mnd. og er ca 73cm lang. Str 74/80 passer "perfekt" til henne hvertfall. Synes nøstebarn er litt små i størrelsen ellers, men akkurat kjolen er i str. som vi bruker vanligvis.
Har to herlige jenter!=) Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Oii, så lang jenta di er!=) Jenta mi var 74 da hun var 10.5 mnd. Nå er hun snart ett år å ikke målt siden da. Hmm, nå ble jeg usikker. Har sendt mail til nøstebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå