Gå til innhold

Flere som ikke får i lille hverken MME eller MM.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere?

Jeg har en liten prinsesse som ikke er begeistret for hverken MME eller MM, så jeg blir litt fortivlet da fordi de trenger vel MME/MM en god stund? Får i henne litt, men ikke noe å rope hurra for.... :-)

Hun er straks 8 mnd...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt har kun fått i seg rundt kanskje 250 ml tilsammen i døgnet siden han var rundt 7-8 mnd. Den drikkes kun på natten, vil ikke ha på dagen i det hele tatt.

Men jenta di får vel grøt? Det er plenti av mme i grøten og får nok i seg væskebehovet gjennom den.

Skrevet

Gutten min nekta også mme fra 7 mnd og ved 8 mnd fikk han vanlig melk. Fikk tips om å lage grøten på mme, så fikk han i seg noe i hvertfall:)

Skrevet

JAA, her også. Tar pupp kveld og en gang på natt, men jeg har jo ikke særlig melk lengre så det kan jo ikke bli store mengdene. Får 2 grøtmåltid, så det blir jo 250 ml mme. Men han skulle vel hatt minst 500 ml melk i døgnet? Og enda verre er det at han heller ikke tar noe særlig vann, får kanskje i han 50 ml i løpet av dagen. Huff, bekymrer meg litt for at han får for lite melk og væske generelt. Han er 7,5 mndr.

Skrevet

Hei igjen, Ja hun får faktisk 3 måltider med grøt om dagen. Liker ikke middag heller...... enda :-/.

Prøver å gi henne flaske til hvert måltid og da drikker hun kanskje 40ml..... er jeg heldig tar hun 140ml.....

Hun får pupp før hun legger seg, og på natten, men det begynner å "røyne" på med melken der også, så jeg tror det er mer kos enn spising.....

Så jeg trenger ikke tenke på at hun ikke får i seg for lite næringsstoffer???

Skrevet

Jeg har ikke stresset siden lillegutt også har fått 3 grøtmåltider om dagen.. det er jo hvertfall ca 300 ml mme, pluss nattflasken på 220 ml. Drikker litt vann til hvert måltid.

Skrevet

OK, ja da stresser ikke jeg heller :-)

Takk for svar da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...