Gå til innhold

Endelig 3. trimester.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

venta lenge på dette.... endelig..... snart ferdi... tiden går jo forsåvidt fort, spørs om det vil gå saktere nå fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og e endelig der:)Har smuglest inne på fødselshistorier ol en stund nå:) Så nå er vi trekvartveis!!! Nå har eg en følelse av at tiden kommer til å fly frem til termin..Må visst begynne å gjøre ting klart, og handle litt:)

Skrevet

har også kommet så langt,tiden går så fort :o)

Skrevet

hvilke uke går mann over i 3 trimister da?;)

Skrevet

28+1

Skrevet

Jepp når en går i den 29 uken ;o)

Og jeg er 28+1 idag ;o) Har 85 dager igjenn...!! ;o)

Synes dagene og ukene går fort unna!!!

Skrevet

Synes det går sakte :-) Men plages med bekkenløsning i sterk grad, så skulle ønske jeg bare kunne bli ferdig! Forrige fikk jeg 3 uker + 1 dag før terminen. Håper på det samme denne gangen!

Skrevet

Bare 4 dager igjen for meg også, men har vært mye på 3tri i det siste.. Ikke at det er så mye interessant der ennå, men jeg ser at jeg får mye bruk for det de 3 siste ukene sikkert :) 2.tri har blitt veldig uinteressant ettersom mye av det går på ting som skjer før/omkring uke 20..

Gleder meg til å bli ferdig, men heldigvis har denne graviditeten gått så fort atte! 89 dager igjen og mesteparten av arbeidet gjenstår (har ikke seng, utstyr eller noe annet i hus ) - får det nok travelt jeg tilslutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...