Gå til innhold

Lillegullet vårt er borte.... :-(

Dorothea M.

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei meg:-(

Trodde det skulle gå bra denne gangen. Men kom bare en uke lenger enn sist. 11 uker....

Forrige gang ble det oppdaget på ultralyd at fosterets hjerte hadde sluttet å slå, så da ble det utskrapning.

Denne gangen fikk jeg blødning og veer. Det kom som et sjokk på meg. Trodde ikke man fikk veer så tidlig. Hadde forventet at det bare kom til å komme ut med blødningen.

Det har blitt mange tårer, og flere skal det vel bli..... Det gjør så vondt å være så lei seg!:-(

Har igrunn lyst til å prøve igjen, men legen mente at alderen var imot meg. Hun har nok rett. Jeg er 45....

Og jeg vet ikke om jeg klarer denne psykiske påkjenningen flere ganger....

Fortsetter under...

Det var veldig trist å høre. Jeg er oppriktig lei meg på dine vegne. Jeg har selv mistet 2 ganger og vet at det er en forferdelig opplevelse.

Jeg vet det ikke er noen trøst, men jeg synes du skal prøve igjen jeg. Legen sa til meg at hvis fosteret har livets rett overlever det.

Vi ga oss ikke og jeg er nå gravid igjen. Denne gang holdt jeg meg helt i ro og foreløpig har det gått bra, men går stadig rundt med angst om at jeg skal miste det denne gang også. Men jeg prøver å være optimist:-)

Lykke til!!!

Kjære anonym!

Tusen takk for at du har hjulpet meg gjennom noen tøffe dager!:-)

Det gjorde utrolig godt å lese innlegget ditt! Det at du ga deg tid til å skrive til meg når jeg trengte det mest, satte jeg umåtelig stor pris på!:-)

Ønsker deg all mulig lykke til videre!:-)

Håper virkelig det går bra for deg denne gangen!!:-))

Varme klemmer!:-)

Annonse

Føler med dere, forferdelig vondt når slikt skjer. Det skjedde oss også for 1 uke siden. Vi hadde termin 13. august.

Kjenner at humøret kommer seg nå og vi er bestemt på å ikke gi oss, venter bare på at kroppen normaliserer seg igjen. Kjenn på mage følelsen din...ikke gi deg. Lykke til.

Stor klem

Hei. Leit å høre at du har mistet. Jeg mistet selv to ganger, første ganger i uke 5 - kjente knapt noe, kun blødning. Men, andre gangen da jeg mistet i uke 9 fikk jeg veer og den varte over 4 timer før den kom ut. Utrolig smertefull fysisk og psykisk.

Jeg er "bare" 41 år og gir meg ikke ennå. Skal i gang med IVF, begynner med spray nå på tirsdag. Er utrolig spent på om kroppen min vil reagere positiv på hormonene. Har litt høy FSH.

STÅ PÅ hvis du vil prøve flere ganger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...