VillemoVær Skrevet 8. januar 2009 #1 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har verdens beste kjæreste. Vi har begge barn på hver vår kant. Vi tøyset og tullet om at vi skulle får barn, og vips, var jeg gravid. Begge vil ha barn, men problemet er at vi ikke bor sammen, er ikke bare bare å flytte heller pga. de barna vi har. Vi snakket litt om det da jeg tok testen og noen dager etter det, men nå er det stille rundt tema, som om vi later som det ikke er der. Vi prater fint og har det helt fantastisk ellers........men dette gikk ikke helt etter det vi planla..... Hvordan ta opp tråden å snakke med han om det? NOEN KLOKE RÅD Å FÅ????????? TRENGER DET!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139401685-vi-var-uforsiktige-positiv-test-hva-n%C3%A5/
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Del Skrevet 9. januar 2009 VillemoVær, kjære deg. Tenk litt anderledes, dere venter barn sammen, begge ønsker det, dere har et veldig fint forhold. Livet dere får blir ikke helt A4, men dette får dere til. Det er jo en utrolig fin situasjon. jeg vet ikke hvor gammel du er,kanskje er dette den siste muligheten dere har til å få et barn sammen. Jeg er i akkurat samme situasjon. Kjæresten min har delt omsorg for sine barn (grunnskolealder) og bor 1 times kjøring fra meg, jeg har delt omsorg for mine barn. Det er nå uaktuelt å flytte sammen pga omsorg for våre barn og de kan man ikke bare flytte på. Vi har tatt konsekvensen av at ungene ikke kan bo i to forskjellige skolekretser og har funnet ut at det er vi som må flytte på oss den første tiden til vi finner en mer permanent løsning. Jeg kommer til å være mye alene i svangerskapet og vi har kommer til at den første tiden etter fødsel kan det bli sånn at vi ikke er sammen hele tiden. Så får vi pendle til hverandre når vi ikke har samvær med våre respektive barn i ukedagene og være sammen alene noen helger (med den nye lille) og med alle ungene noen helger og bare noen barn noen helger. Etter en periode vil vi nok se at det vil fremtvinge seg et behov for en mer stabil løsning. Mitt råd til deg er at dere må tenke alternativt, det blir ikke helt som ønsket i utgangspunktet, men dette klarer dere fint. Med ekte kjærlighet og sterk vilje greier man alt. Jeg ønsker deg et fint svangerskapet og etterhvert økende glede over hvor heldige dere faktisk er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139401685-vi-var-uforsiktige-positiv-test-hva-n%C3%A5/#findComment-139413531
VillemoVær Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2009 Takk for bra innlegg :-) Vi finner nok en løsning på det........det største sjokket over å ha blitt gravid begynner å gå over i glede :-) Legen min sa også at dette kunne være siste mulighet....så da er det ikke noe å tenke på....vi hopper ut i det med begge bena, så får vi ta det praktiske litt etter hvert :-) Ønsker deg og så et fint svangerskap :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139401685-vi-var-uforsiktige-positiv-test-hva-n%C3%A5/#findComment-139520613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå