Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg trenger penger... har ingen ting....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 jobbe når far er hjemme? ellers er det folk som har fått seg jobb igjennom finn ved og drive med tlf sex på kveldstid, de tjener vist nok ganske bra på det. let litt inne på aleneforelder så finner du det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Har vært på et av de møtene der ja... Definitivt ikke noe for meg, da må man ha masser av venner og være ordentlig utadvendt...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 selg tupperware eller noe i den gaten;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 helgejobb da eller kveldsjobb når far ikke jobber?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 dagmamma da? Dårlig betalt, men bedre enn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Skulle ønske jeg var utadvendt og hadde mange venner... for det er jo en fin idé!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 nei, men han jobber vel ikke 7 dager i uken 12 timer? når far er hjemme fra jobb. altså har fri. så kan du jobbe. foreksempel anden vær helg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Ja, men en liten baby trenger jo sin mor.... ihvertfall puppen... :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Begynn å gå med avisa En del penger å tjene, og fin morsjon.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Jeg jobber når pappan er ferdig på jobb å i helgene! Jobber på butikk så det blir ikke så veldig mange timer, å ikke all verden i utbetaling heller, men alt er bedre enn ingenting! Du har dessuten rett på "ammetime" om du jobber å ammer.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 dagmamma hvis ikke du har en spesielt liten baby
___ Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 Hvis du har fulle foreldrepenger kan du ikke tjene noe ved siden av, men hvis du ikke har det er det en del muligheter: Dagmamma Avisbud (da kan du ha med barnet og få trim samtidig) Kveldsjobb Helgejobb Oversettelsesarbeid Regnskapsføring Spåvirksomhet Bake for folk Hvilke muligheter du har begrenses nok mest av hvilken utdanning du har og hva du kan. Har du et eller annet du er spessielt flink til er det utrolig hva du kan tjene penger på.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Vet om flere og flere som begynner å vise seg naken og strippe på cam nå, Via nettsider. De tjener kjempe masssse! Noen tjener jo flere tusen kroner på en kveld. Dette er jo kjempe populært, men man må jo ha en viss moral også... Men kun et tips.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Dagmamma er jo genialt da. Da kan du jo ha to-tre unger utenom din egen så blir det jo litt penger. Vet ikke hvor mye en dagmamma har jeg men hvis du får 4000 per unge og har 3 så har du jo 12000 utbetalt. Kjøp en billig søskenvogn på nett så du kommer deg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå