pablo Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jenten min er begynt i barnehage og der sover de ute i vogn. Har en god dun pose(desverre ) den som kommer på tv 2 testen imorgen.Men den er nå varm. Ellers har hun på seg strømpe bukse ,body, og vanlig tøy og Janus sin ulldakt.Dette skulle vel holde? I dag hadde hun på seg en ul body og tynn genser utenpå og janus ulldrakten.Syns det virket litt lite jeg? Noen som har noen synspunkter her?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 snuppa har på seg ull body, ullstrømpis, ulltrøye å ulldrakt eller ull joggedress(alt fra janus) så har hun på seg ullhue å ullvotter og ullragg sokker, så ligger hun i saueskinspose.. her er det lagt på +/- -10grader de siste dagene
pablo Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Takker for svar...Men bruker de fleste ullbody inne hele tiden? Blir ikke det for varmt å ha en vanlig genser på da?Helt ute jeg
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har på henne ullbody med genser over når vi kommer i bhg, er det varmt inne i bhg tar jeg av genseren selv før jeg reiser, hvis ikke så tar de ansatte den av dersom hun blir varm. Har gitt beskjed om at hun blir fort varm slik at de er klar over det.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har den samme posen og trass i testen så er jeg superfornøyd med den posen jeg. Har prøvd mange poser men denne er blant de bedre så de får bare teste i vei for meg. Jeg bruker alltid ullbody og tynn genser og bukse eller mye de hele dressene enten i krinkelull eller velur utenpå.Han er passe varm i dette inne. Har på en jakke enten i strikk eller tynn boblejakke i vogna for han stikker alltid armene utav posen når han sover. Har tynne ullvotter og tynn ullhue på. Snører posen godt igjen oppe hvis det blåser men da får han litt panikk når han våkner så jeg har funnet ut det er bedre med en litt tykkere jakke og litt løsere pose. Han er alltid passe varm når han våkner. jeg bruker forresten ofte et lammeskinn i bunnen på posen og det regulerer jo kroppstemperaturen..
*smula* Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Vi har Voksipose, som regel sover han i bare strømpebukse, ullsokker, body, ullgenser og lue. Men nå som det var -10, hadde han ullbukse og votter i tillegg.
Willy Wonka Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Her har vi strømpebukse, body, Hjemmestikket ullgenser og ullbukse, tykk boblejakke, lue, votter og ullsokker. Så dunpose. Dette har vært passe i minusgrader eller opp til et par tre plussgrader. Akkurat passe varm, ikke svett!
pablo Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for gode svar! Utrolig greit å stille spørsmål her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå