PrettyPink Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte ny teflon panne til over 1000 kr før jul og der stod det på esken at den kunne vaskes i oppvaskmaskinen.
du og jeg og vi to Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har bare teflon, gryter og stekepanner - og vasker dem bare i maskin. Det har gått helt fint til nå
PrettyPink Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg vasker den i maskinen sikkert flere ganger i uken. Men er du usikker så spør der du har kjøpt den. Åssen merke er det?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har kjeler og panner i teflon fra tre serier. I bruksanvisniingen til alle står det at de ikke skal vaskes i maskin da oppvaskmiddelet man bruker i maskinen er så sterkt at det kan skade teflonbelegget. Jeg aner ikke o dette gjelder alle teflonpanner.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 gjør dere? oj. jeg bruker ikke såpe på dem en gang jeg.. hehe
trillemamma Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 De skal jo ikke engang vaskes med såpe!! Skyll den så godt du klarer med rent vann og kost. Ha vann i pannen og gi den et oppkok, kok en stund, ca. 5 min. Også tar du en ny runde med kosten. Da får du den garantert ren.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Kommer sikkert an på gryten... Men jeg har aldri skjønt dette med å sette gryter i oppvaksmaskinen. Tar jo masse plass og bare to minutt å vaske for hånd... Teflon er jo det enkleste å vaske også!!
du og jeg og vi to Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Men det tar jo bare ti sekunder å sette på oppvaskmaskinen;) Jeg er lat som bare det, hehe.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 På emballasjen til stekepanna vår sto det at den kunne vaskes i oppvaskmaskin. Men har ikke prøvd enda, så vet ikke om det stemmer. Har vasket den med vanlig oppvaskmiddel noen ganger, og det har gått helt fint.
___ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. januar 2009 Innsiden er grei å vaske for hånd, men ikke utsiden. Desuten liker jeg å kunne sette alt o oppvaskmaskinen med en gang. Da ser kjøkkenet så mye mer ryddig ut enn med ting på benken som venter på vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå