Gå til innhold

Vekt/lenge på deres som er 15-16-17 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært interresant å se hvor store forskjeller det er. Jeg synes å ane at min er veldig liten i forhold til andre barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 15 mnd-kontrollen var Milla 7,8kg og 70cm. Hun gikk ned til ca 7,3kg i løpet av julen da hun var syk, men har fått appetitten tilbake så jeg håper hun har gått opp igjen nå;o) Hun er 17 mnd nå.

Skrevet

på 15mnd-kontrollen var snuppa 73cm og 9,4kilo.. hun er nå litt over 16mnd å rundt 9,6kilo, tror ikke hun er blitt så veldig mye lengre

Skrevet

Jenta vår på 16 måneder er 11,8 kg og 82 cm lang.

Skrevet

Lillebror var 81 cm og 12,85 kg på 15 mnd kontrollen.

Skrevet

Gutten min var på 15 mnd ktr i uken, han er nå 15,5 mnd. Han var 76cm og 10,0 kg

Skrevet

Gutten vår har alltid vært liten. Han er nå 17 mnd (født 7 uker prematurt, så egentlig litt over 15 mnd gammel) og veide sist 8,5 kg og var 75 cm lang. Mulig han har lagt litt på seg i jula... har ikke veid han i det siste. Hans kompiser som er like gamle veier rundt 11-12 kg og er ca 80 cm lang, tror jeg.

Det er lite vi kan gjøre med dette, for gutten spiser veldig bra. Tror bare han har høy forbrenning som faren sin. Vi var begge litt små og tynne som babyer. Nå er vi 1,67 og 1,86 og normalvektige begge to, så det ordner seg nok sikkert for han :)

Skrevet

Oi, gutten min på drøyt 16 mnd veier 13kg...Og ca 80cm lang...

Skrevet

Her var mini 12.3 kg tror jeg det var, og 80cm på 15mndrs kontroll, og nå når han er 18 mnd var han 12.6 kg og 81 cm..så det bremser av seg selv etterhvert,hehe :)

Skrevet

sønnen vår er tynn og lang...

10,5kg og 83,5cm da var han 16mnd

Skrevet

Sønnen min er 16 mnd 81 cm og 9kg, lang og slank =) Så fin så =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...