Gå til innhold

Enormt søtsug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sammer her..har konstant lyst på noe søtt og godt, klarer ikke la være å spise det heller. Har bestandig vært glad i søtsaker, men det har ikke vært så ikke som nå. Prøver å skjerpe meg siden det verken er bra for vekta eller tennene...er i uke 16 nå og har gått opp 4 kg..regner med det er pga all den gode sjokoladen jeg spiser...

Jeg hadde også et enormt søtsug i starten ... har det vel egentlig ennå ... MEN jeg har klart å skjerpe meg ! (Hurra!)

Jeg har styrt over fra sjokolade (og annet kliss) til ALT som kan tenkes av frukt; - fruktcoctail, appelsiner, Mmmmmmango (favoritten om dagen), jordbær, epler, druer ... jeg kan sikkert remse opp mer :o) Poenget mitt er - Jeg unner meg ikke no' sjokolade før jeg først har forsøkt å stagge suget med frukt - og det hjelper virkelig :o)

Til og med gulerøtter hjelper ... ! - så sant man tar seg råd til de dyreste ... søteste ... Mmmmmmm

Og nesten hver kveld unner jeg meg en hjemmelaget Smoothie, bestående av; 1 banan (liten), ca 10 frosne jordbær og et halvt (stort) beger med enten Biola eller Yoghurt NATURELL ... Alt man behøver er en blender eller en stavmiksen :o) Serverer det alltid i et høyt glass og glem ikke sugerøret - inntas foran TV med GOD samvittighet. Luksus i hverdagen :o) Det smaker det himmelsk, er sunt og mettende :o)

Har søtsug, men ikke sån som du beskriver. Jeg har heller få sug på appelsiner, mandariner, sure druer... alt som er surt... Har sån dille på ferskpresset appelisjus at jeg vurderer å kjøpe med egen appelsinjuspresse. Ellers klarer jeg å spise sån som før, men er oftere sulten.

Som mellommåltid spiser jeg epler, banan, druer... Prøver å spise sunt... men klarer ikke helt å lavære sjokolade og annet godt... Styrer det til helgene... prøver :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...