Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 tenker først Klara Klok, men det er et veldig pent og sjarmerende navn!! tror jeg foretrekker det skrivd som Clara
prebs Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Klara liker jeg veldig godt - det er både søtt og tøft!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Klara er vakkert og sjarmerende. Tenker Klara Klok og Klara Ku, men det er jo ikke de verste assosiasjonene en kan ha :-) Tror jeg foretrekker det skrevet som Clara, synes det er litt mykere.. :-)
Vannmann35 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Klara Ku tenker jeg på... Likevel er det et litt stilig navn - tror det er veldig vanlig på små i Sverige, så kommer nok hit snart også :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Klara er fint. Tenker på henne i Heidi-bøkene Ikke fall i den c-fella, det ser bare dumt ut på ei norsk jente!
Slumdog Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Jeg klarer ikke helt aa bestemme meg for hva jeg synes om Klara.. Faar og litt Klara Ku assosiasjoner. Synes forresten det er finere skrevet som Clara, synes ikke det ser teit ut paa en norsk jente...
slurp Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Synes det er et fint navn, som jeg har fått mer og mer sansen for selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå