Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fødte en gutt 5 januar.3020 gr og 49 cm lang.Vond og lang fødsel, men alt er bra med mor og barn nå :-)

Endelig fikk hun det etterlengtede barnet, etter 11 års prøving og forsøk.Dette fortjente hun!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk flott;)) Sendte henne en PM å lurte på henne forrige dagen.... Gratulerer så mye med mirakelgutten;))

Skrevet

Gratulerer til Tullemor, dette var godt fortjent ja. Endelig var hun i mål:D Hun har nok hatt det tøfft under fødselen da ja, jeg var lngt fra heldig med min egen.

uansett, må mor og barn koooooooooooose seg, dette er stort. Dette gir også håp til alle andre som sliter. Nå får vi håpe at 2009 blir året vårt:D

Skrevet

Ååh, så fantastisk!! Gratulerer så mye, Tullemor1!!!

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Utrolig fin historie og godt å høre at alt gikk fint.

Skrevet

Så koselig :o) gratulerer så mye til Tullemor!

Skrevet

Gratulerer med gutten !

Skrevet

Åh nå fikk jeg helt tårer i øynene. Gratulerer så masse til Tullemor. Ble skikkelig rørt her. Har tenkt på ho gjennom jula. Godt å høre alt er bra med mor og barn. Endelig er ho i mål. Vel fortjent og mer til.

Stor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen:o) endelig hjemme med lillegutt.. uff rart og uvirkelig dette her. Jeg trodde aldri jeg skulle få oppleve dette øyeblikket. Jeg er såååå takknemmlig for det lille lille mirakelt som sover ved min side her, og han er så snill og god, en så lenge hehe..

Jeg ønsker dere alle sammen masse lykke til, og jeg håper og ber for dere at også dere får oppleve dette enten som barn nr 1 eller 2-3 osv..

Stor klem fra meg..

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover.:0)

Husker deg fra mine bim dager i 06.

Skrevet

Takk for oppdateringen Rose-vennen:-) Så gøy at Tullemor endelig er i mål og at hun har fått en flott liten sønn!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten Tullemor1. Det må være en fantastisk følelse å bli mamma. Kos dere!

Skrevet

Tusen tusen takk jenter... jeg er bare så glad og takknemlig!!

Et mirakel barn som ligger i vuggen her, og det er så uvirkelig men åh det er så godt.. og jeg er så glad jeg aldri ga opp etter mange år med prøving, og ivf .. for endelig kom gevinsten!!

Masse lykke til alle sammen.. kleem

Skrevet

Oj :-) Så kjekt at alt har gått fint med deg og gutten :-) Gratulerer som nybakt mamma !!!

Skrevet

GRATTIS!!!!!!!!!

Det var en lættnad att allt har gått bra. Kos dig masse med gutten din, og du ikke gløm og sove nær han sover. Hi,Hi

Masse krambjørnar till hele din familj!

Skrevet

Hei lilly01...

Tusen tusen takk.. dette er helt utrolig. Sitter bare og ser på han hele dagen hehe :o))) er så glaaaaad. kleeem

Skrevet

Gratulerer så masse Tullemor :-)

Kos deg med gutten

Klemmer

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!!!!!

Er såååå glad for at alt gikk bra tilslutt!*tårenerenner*

Det har vært en lag vei for deg dette......Huff,men det glemmer man nesten når man sitter der med babyen i armene :-)

Mitt lille mirakel barn er nå 9mnd og vi er inne å kikker på han HELE tiden når han har lagt seg for kvelden....Jeg forstår det ikke ennå at han er vår!!!Rart det der....Er evig takknemmelig!

Kos deg masse masse for tiden går ALT for fort!!!!!

Varme klemmer

fra

Skrevet

Gratulerer så mye Tullemor. Endelig i mål:-)

Kos deg masse fremover nå, for tiden går nemlig så altfor fort.

Stor klem fra meg.

Skrevet

GRATULERER tullemor...virkelig en velsignelse du har fått.

kos dere masse og lykke til videre =0)

klem

Skrevet

Tusen takk jenter.. jeg er så evig takknemlig for det jeg nå har opplevd.

Jeg har ikke ord, og det er så uvirkelig. Går ikke opp for meg at denne lille gutten er min, ikke bare at jeg er tante eller har han på lån som i alle disse vonde årene.. han er min!!!! en fantastisk følelse..

tusen tusen takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...