Ksenia & Anjem Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 vet at emmaljunga sitt IKKE passer, men brio eller simo sitt, passer det?
Amy - I love whales Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Et universalbrett som heter easy rider, har det på Rudo, det burde passe.
SaDa Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har et som går på såvidt. Husker ikke hva den heter da.. Men kan du ikke ta med vogna i butikken å prøve da?
Ksenia & Anjem Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2009 Joda men jeg har ikke kjøpt vogna enda..men må vite først om et søskenbrett passer eller ei..det er avgjørende
Amy - I love whales Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Nei, men jeg har både et brett og en scooter stående på loftet, kan prøve i morgen hvis det hjelper.
SaDa Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 buggyboard heter det som jeg har, det går akkurat på. dvs vogna er litt smal for festene, men får festet den såvidt. Brio har søskenbrett som er lettere å montere trur nok det passer på siden det kun festes med kroker.
Amy - I love whales Skrevet 7. januar 2009 #13 Skrevet 7. januar 2009 Ok, gir lyd fra meg i morgen ettermiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå