MamsenTilAva Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Snuppa mi på 14 mnd har vært syk i snart 2 uker, først feber og forkjøla, så spysyka også fikk ho jammen feber igjen når ho var ferdig med den.. Matlysten har vært veldig dårlig hele veien, men nå som hun er frisk vil hun fortsatt ikke ha noe.. har prøvd det meste av middager, og skive kommer ikke på talom, og heller ikke youghurt eller fruktmos. det eneste hun spiser er mandarin, eple og drue- men bare ett par biter av hver så blir hun ilsint om jeg prøver å få i henne mer... drikker heldigvis endel melk da men jeg blir jo litt stressa over at hun får i seg så lite!! noen som har noen tips om hva jeg kan gi henne eller hvordan?
anne* Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jenta vår har også vært syk og spist lite - vi gjorde noe kremt kremt veldig lite politisk korrekt... vi satte henne i tripp trappen foran barneTV.... hehe Da spiste hun bra. Jeg satt på en stol ved siden av og mata. Etterhvert kom matlysta tilbake, men hun trengte liksom å komme i gang med spisinga igjen. hun likte litt for godt å bare få masse melk til alle døgnets tider... Jeg fortalte det til helsesøster,, men hun bare lo og sa at en gjør det som funker best:-)
MamsenTilAva Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 aha! det var en lur vri:P det skal jeg jammen prøve i morgen tidli;) for jeg tror også at om hun først bare spiser litt så kommer hun inn igjen i det... takk for tipset:)
Piipii Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Du skriver at hun drikker en del melk, det metter en del det. så kan være at hun rett og slett blir mett av melken. Vi merket det med vår yngste, han drakk opp til en liter med eplejuce om dagen og vi kunne ikke skjønner hvorfor vi ikke fikk i han middag. Til det plutselig gikk opp for oss at han var mett etter all eplejucen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå